Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

Walcząc dalej z moim silnikiem doszliśmy z kolega do wniosku że ten wężyk opisywany w innym temacie nie ma nigdzie miejsca wiec według schematu z real oem rozebraliśmy cały dolot obejrzeliśmy i nic nie znaleźliśmy, zastapiony został nowym bezpośrednio za przepustnice bez zadnego rozgałęźnika.

 

Po odpaleniu (na odpietym czujniku położenia przepustnicy - dzienie sie zachowywał i blokuje się przepustnica więc tak chodzi znacznie lepiej i szukam nowej na zamianę.) pochodził chwile potem but i szczęście zabłysło w moich oczach:

1,2,3,4,5,6... i ludududududududu .

W końcu ale jak sie zrobił ciepły motor wyszła lipa.

Dochodzi do 6100 i nic wiecej na drodze ciągnie pięknie czuć moment i jak chce jechac ale ...

czasem powyzej 3tys jak pójdzie do oporu az jej nie zdusi wypada jej zapłon i przez chwile chodzi na 3 a nie na 4 cylindrach.

Przy grzecznej jeździe nie ma tego problemu.

 

moje pytanie czy ktoś z was miał taki problem?

na którym przewodzie WN powinien być załżony czujnik?

Jak sprawdzić cewkę?

Opublikowano
marcin a powiedz czy masz moze wezyki pocisnienia na trójniku czy bezposrednio jeden w przepustnice ?
Opublikowano
ok przewody sa ok nie wiem jak z cewką ale jutro załatwie sprawną może to ona coś nie trybi na wysokich obrotach i zdusza silnik, wolę wykluczyć elektrykę oraz zapłon do końca zanim otworze silnik, nagram filmik z pracą na podłączonym czujniku położenia przepustnicy i bez.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.