Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

mam taki problem otóż gdy auto jest zimne lub gdy jedzie się prosto czy to dziury czy ładna droga jest wszystko ok, ale gdy auto się nagrzeje a raczej gdy układ kierowniczy będzie skręcał sporo razy to zaczynają się nieprzyjemne hałasy -skrzypienie, trzeszczenie...

 

czy to przekładnia kierownicza do roboty? prosił bym o pomoc bo jak mam wydać kupę kasy na remont czegoś co nie pomoże to mija się z celem a miałem już kiedyś taka sytuację w innym aucie, że mechanik nie miał jak zdiagnozować a raczej nie potrafił więc wziął się za wymianę czegoś co i tak nie pomogło, jak sprawdza się przekładnie kierowniczą w e38?

Opublikowano
Ale czy to normalne że zaczyna skrzypieć dopiero gdy trochę się po skręca? sam problem zaczął się po wlaniu złego oleju do układu wspomagania przez mechanika, a raczej najpierw dolaniu hipolu, wtedy hałas był od razu nawet gdy auto stało w miejscu bez skręcania kołami, potem zalał też nie taki bo jakiś dedykowany do audi , następnie zabrałem auto i gdzie indziej wymieniłem na FEBI jest już ciszej, przejechałem trasę 40 km z małą ilością zakrętów i nic się nie działo , dopiero na placu manewrowum gdy zacząłem skrecać raz prawo raz lewo zaczęło lekko podskrzypywać... dlatego dziwna taka sprawa, mechanicy którzy ostatnio wymienili olej jak wróciłem mówili że to zawieszenie tak skrzypi, ale gdy podnieśli auto na podnośnik bo powiedziałem że to niemożliwe skoro skrzypi tylko gdy się nagrzeję bo w zimny dzień tak nie ejst lub jest ale znacznie dłużej, to po podniesieniu stwierdzili że strasznie nagrzewa się kolumna kierownicza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.