Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie,

czy ktos juz moze oddawal skrzynie do Teomotors ? Wiem,ze u nich koszt "wzmocnienia skrzyni powyzej 700Nm" to srednie 6.000pln. Jednakze zastanawiam sie,czy we wlasnym zakresie tego nie wykonac.

Ma ktos jakies doswiadczenie w temacie ?

Podniesienie mocy, wydechy,intercoolery wykonam we wlasnym zakresie i szukam informacji co do skrzyni. VTG pozostawiam poki co bez zmian.

  • 8 miesięcy temu...
Opublikowano
Panowie,

czy ktos juz moze oddawal skrzynie do Teomotors ? Wiem,ze u nich koszt "wzmocnienia skrzyni powyzej 700Nm" to srednie 6.000pln. Jednakze zastanawiam sie,czy we wlasnym zakresie tego nie wykonac.

a potrzebujesz tego? przy 4 tys obrotow i momencie 700 moc wychodzi prawie 400ps.

Pewnie konwerter jest do przerobienia a zeby to zrobic to pewnie procedura jest podobna jak jego regeneracja czyli rozsciecia "baniaka" - nie lepiej zaczekac az najwyzej padnie i wtedy sie martwic? na YT sa filmiki jak sie konwertety regeneruje ale obstawiam, ze potrzebna jest do tego jakas maszyna by to zrobic dobrze (pomijajac noł hał dotyczacy samego wzmocnienia)

Pozdrawiam,

Przemek

400ps/830Nm ( a było tylko 235 :D)

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=299251

Opublikowano

No juz jestem bliski wzmocnienia:

1. Konwerter mam juz "wzmocniony" i tego typu przetestowany na innych autach

2. zakupilem zestaw tarcz do skrzyni exedy stage 2, 500+hp - beda lada moment

3. mam juz nowe panewki i uszczelki

4. do mechatronika mam wzmocnione podzespoly sonnaxa zip kid

Potem to wszystko poskladac i testowac pod wzgledem temperatury i osiagow :)

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
i jak z tą skrzyną kolego? ruszyłeś coś,bo się nie chwalisz :8) a interesuje mnie ten temat
Back to the roots...
Opublikowano (edytowane)

Zrobione, tylko cos spierdzielilem i CZASAMI wrzucanie z 4 na 5 przy D jak sie przyspiesza to szarpie z efektem walniecia :) Ale przy opcji SD tego efektu nie ma.

Obstawiam walniety elektrozawor badz nieszczelnosc przy nim :) Efekt potrafie powtorzyc i wystepuje wylacznie przy spelnionych warunkach.

Niestety nie mam aktualnie czasu sie tym zajac...

 

Co do efektow zmian - czuc znaczna poprawe dzialania skrzyni oraz, teraz to moge powiedziec, brak uslizgow skrzyni. Auto agresywnie kopie w dupsko przy pelnym gazie :)

 

EDIT z 2016.01.24 - brak walniecia :) Za ciasno spasowalem tarczki. Temat ogarniety.. Zapindala jak ta lala. :D

Edytowane przez papik
Opublikowano

Ja mam żenującą 6hp19z...a potrzebuje zarzucać pod ok.650-700Nm więc opcją jest zmiana na 6hp28z...od mocnego diesla,

wytłumaczysz mi na czym polegały dokładnie Twoje wzmocnienia czy byłby sens takich modów przy zakupie powyższej skrzyni+konwertera? :8)

dzięki za odp. :cool2:

Back to the roots...
Opublikowano

Pytanie brzmi, jak chcesz wysterowac skrzynie jesli moduly silnika i skrzyni do siebie nie pasuja ?

 

Moje modyfikacje byly stare jak swiat a i tak wiem,ze jeszcze mozna zawalczyc z rozwiercaniem mechatronika :)

To co zrobilem w samej skrzyni to wymiana tarczek (inny material, ciensze tarczki, przez co bylo ich nieco wiecej - slowem, zwiekszona powierzchnia cierna), wymiana uszczelnien i zalanie nowym olejem ;) W mechatronice modyfikacja polegala na "uszczelnieniu" sonnaxem (zip kit) kanalow aby wytrzymaly wyzsze cisnienie.

Konwerter tez zostal wzmocniony ale nie powiem Ci co dokladnie zrobili - efekt czuc :)

 

Tutaj widze, ze chlopaki zrobili to samo co ja, tylko w jagu: http://www.jaguarforums.com/forum/xj-x350-x358-xj6-xj8-xjr-28/exedy-stage-2-clutches-installed-zf-6hp26-135425/

Opublikowano

a dlaczego niby nie miałyby pasować? :roll:

nie da się tego profi dostroić?

Back to the roots...
Opublikowano
spox...odpiszesz skąd to przekonanie,że mogą nie spasować???
Back to the roots...
  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano

Moga nie pasowac bo soft w nich jest inny.

Wlasnie koncze projekt i z 3.0d robie 3.5d celujac w 400KM i okolo 700Nm. Roznice pomiedzy tymi modelami, poza oczywistymi jak 2 turbiny i 80KM w serii to inny sterownik silnika (roznica w jednej literce).

Przewalilem juz sterownik, zaprogramowalem, auto jezdzi, zapindala ale nie dogaduje sie sterownik silnika z ABSem poprzez licznik (gateway). Roznica w sofcie.. i nara. W najblizszy poniedzialek moze uporam sie z tematem i pojade na strojenie (brak komunikacji z ABSem odcina moc i wrzuca tryb awaryjny).

W pazdzierniku dorzne do konca tarcze Stoptecha i zmienie na wieksze wraz z zaciskami od 3.5d :) Jak projekt bedzie skonczony to machne na forum post, bo poki co to jeszcze nikt na swiecie nie szalal z taka drobna modyfikacja.. (zmieniali silniki + wiazki i moduly po calosci).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.