Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Problem polega na tym, że podczas przyspieszania wyskakuje mi błąd "FUEL INJECTON SYSTEM". Następstwem tego błędu jest brak przyspieszenia i dziwny dźwięk silnika lecz samochód nie gaśnie ani nie kopci. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu problem znika i jest wszystko w porządku. Byłem u mechanika, który podpiął pod komputer i stwierdził, że jest niskie ciśnienie paliwa. Pompa jest ok, wtryski też. Mechanik powiedział, że może być zapchany filtr paliwa lub padnięty czujnik. Panowie, czy któryś z Was spotkał się z takim problemem? Pozdrawiam i z góry dziękuje za odpowiedź.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Słabnąca pompa progowa lub ogranicznik ciśnienia za nią często dają takie objawy.

Test na wykluczanie jest prosty, zaciskasz wężyk za ogranicznikiem i sprawdzasz czy ciśnienie paliwa za pompą progową rośnie, czy jest bez zmian.

Jak wzrasta do odpowiedniej wartości, to winny ogranicznik, jak takie samo, to słaba pompa.

Pompy najlepiej tylko pierburg, pozostałe nie dają rady.

Ciśnienie sprawdzisz w inpie w live data lub wpinasz się manometrem w układ.

Opublikowano
A powiedz mi, może to być wina gorszego paliwa, bo to wszystko zaczęło mi się dziać po zatankowaniu na przypadkowej stacji. Nigdy wcześniej nie tankowałem na takich stacjach ale w tym przypadku byłem zmuszony zalać za 5 dych ponieważ, w pobliżu nie było Orlenu, Bp itp.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jak było syfskie paliwo to mogło zatkać filtr.

Wymień i zobacz co się dzieje.

Mogło też jakiegoś paprocha podstawić pod ogranicznik ciśnienia i będzie puszczał za wcześnie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.