Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, może ktoś to robił osobiście i mi podpowie jak lepiej i mniej boleśnie w warunkach domowych wyjąc silnik z e46:

1. wyjąć najpierw skrzynię a potem demontaż maski, filtra kabinowego i jakoś go wyciągnę do góry omijając belkę i nie ruszając chłodnicy ???

2. demontaż przedniego pasa, chłodnicy, lamp, maski i wyciągam go do przodu razem ze skrzynią ??? czy potem łatwo bedzie ustawić cały przód- lampy, szczeliny itp...???

 

przekładam z rozbitka i tam nie było problemu by wyjąć bo tak wszystko rozbieram, ale swojej nie chciałbym za bardzo naruszać.....

Dzięki za ewentualne rady.

Opublikowano
najmniej inwazyjnym sposobem jest wyciągnięcie go w dół w raz z całym zawieszeniem, tylko że bez podnośnika sie nie obejdzie. myślę że w Twoim wypadku najpiej bylo by wyciągac przez przód. Skrzynie wyciągnij osobno, bedzie mniej kombinacji

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.