Skocz do zawartości

wtryskiwacze e46 320 d - diagnoza bosch


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

panowie, temat omawiany wielokrotnie. wtryski common rail w m47n. sprawa wygląda tak: bujanie budą i silnikiem, po eliminacji dwumasy (1,5 roku z faktura), poduszek (niepotrzebnie wymienianych), koła pasowego (nawet ryski nie widać) doprowadziło mnie do wtrysków. posprawdzałem INPA i wiedziałem że to dobry trop. pojechałem do magików z autoryzacją BOSCH. diagnoza: 4 wtryski do wymiany, koszt diagnozy 480 zeta :) pytanie odnośnie wyników. czy bawić się w regeneracje za 2500 (z montażem) czy jednak używka. straszne pieniądze :/

zamieszczam wydruki pomiarów. proszę kolegów mających ogar o podpowiedź. znamy temat mechaników zachłannych na wymianę wszystkiego.

http://i724.photobucket.com/albums/ww247/xfanyx/injectors/1_zpsc0c01ae0.jpg

http://i724.photobucket.com/albums/ww247/xfanyx/injectors/2_zps2e33ffee.jpg

http://i724.photobucket.com/albums/ww247/xfanyx/injectors/3_zpsaead85b4.jpg

http://i724.photobucket.com/albums/ww247/xfanyx/injectors/4_zps0d50eb2f.jpg

 

i powiedzcie jakie alternatywne zamienniki do wtrysku z numerem 7788609 mogę rozważać.

Opublikowano
na inpie pierwszy i 3 były ok, ale 3 miał około 1,70 a 4 5,20. ale inpa to taki pierwszy krok w diagnozie...
Opublikowano
Powiem ci z doswiadczenia ze INPA ani KTS nie pokaza dokladnie stanu wtryskow. To co widzisz to jedynie korekcja, a poszczegolne dawki oraz szczelnosc mozna sprawdzic jedynie na profesjonalnej aparaturze po wyjeciu wtrysku. Sam robilem komplet w Boschu, rok czasu i chodzi elegancko. Korekta w INPIE max +/-0,2, nic nie dymi, nic nie buja. Wymieniać filtr paliwa przy każdym przeglądzie i będzie ok. Dolewam również smaru kleen flo do każdego tankowania. Auto przejechane ponad 300 tys.
Opublikowano
wkleiłem wydruki z testera diagnostycznego Bosch EPS 200. INPA to jedynie pierwszy krok diagnozy. moje pytanie było o ocene tych wyników... no i jakie zamienne mogę zastosować
Opublikowano
Do 320d pasuje jeszcze wtrysk z 330d. Trzeba zwracać uwagę na normy Euro 3 i 4, (jak zmienisz na taką samą normę jak masz to kodowanie pójdzie bezproblemowo) jak założysz inną to jest problem z zakodowaniem ich, oczywiście dla zwykłego mechanika. Spece od bmw robią takie rzeczy od ręki :D
Opublikowano
Sadze ze mam EURO 3. W postach znalazelm info odnosnie sposobu numerowania. Ale nadal nie wiem czy poza EURO musze trzymac sie swojego numeru wtrysku?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Możesz szukać 7789661

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.