Skocz do zawartości

318i.Wywala wode z chlodnicy przez korek


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam !

 

szukałem przez dwa dni jakieś informacji, porady na temat mojego problemu ale nic konkretnego nie znalazłem.

mój problem polega na tym ze po przejechaniu 10-15 km zaczyna mi wywalać wodę przez korek od zbiorniczka chłodnicy i to naprawdę dużą ilość oraz zaczyna się grzać . dodam ze kupiłem nowa chłodnice tydzień temu a dwa dniu temu nowy korek już nie wiem co mam robić. pompę wody wymieniałem z 2-3 miechy temu. i dodam ze w moim silniku jest wiatrak taki jak od klimy i nie posiadam rzedniej visco.

(bmw e36 1.8i m43 97r )

 

 

proszę o pomoc bo już ręce mi opadają z góry dziękuje

 

 

Na przyszłość proszę się zapoznać.

viewtopic.php?f=68&t=120678

Opublikowano
Spróbuj dokręcić korek na maxa... Mi też rzygło przez korek, jak dociągnąłem to jest ok... Tak mi się wydaje, że jest jakaś różnica na gwincie od korka i chłodnicy ale mogę się mylić... Spróbuj i napisz jak będzie :D
icon1.png
Opublikowano

Zalej jeszcze raz woda i spróbuj odpowietrzyć.:

 

Po pierwsze sprawdź czy wentylator sie załącza.

Po drugie sprawdź czy przewody od chłodnicy są Cieple gdy wskazówka jest już w pionie

Jak dolny będzie zimny to termostat, jak oba zimne.. sprawdził bym pompę wody...(zobacz czy do zbiorniczka wyrównawczego przelewa się płyn przez ten mały otwór; widac go jak odkrecisz korek jest on po lewej stronie.

 

A wentylator można załączy na stałe po przez zwarcie dwóch pinów... a w kostce są trzy. Tak wiec po kazdym przekreceniu stacyjki wentylator bedzie sie załączać.

Moze po prostu czujnik szwankuje i wentylator sie nie załącza.

Nie wiem po co bmw kombinowało z elektrycznymi wentylatorami skoro visco bardzo dobrze spełniało swoją rolę

E38 728i 1999r
Opublikowano

uszkodzona, pęknięta głowica... oczywiście nie musi, ale może

miałem takie same objawy jak opisujesz..po nagrzaniu wywalało wodę

 

zaczynamy od sprawdzenia termostatu off corse, żeby było taniej możesz go

wymontować jeśli na niedogrzanym silniku nic się nie dzieje może to

znaczyć że mikro pęknięcie się nie otwiera, po założeniu termostatu

jeśli jest sprawny i podgrzaniu auta wywali wodę ... zdejmowałbym głowicę

przedmuch może być też na uszczelce pod głowicą,

Opublikowano
Według mnie to nie jest kwestja tego ze korek jest za lekko przy kręcony. A układ już odpowietrzalem z 20 razy i zawsze wywala przez ten korek. Jutro bede montował nowy termostat może to coś da. Jest jeszcze jedna opcja czy korek z napiesm od góry 140 a 200 sie czym różni ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.