Skocz do zawartości

E46 Problem z Tempomatem, Nie załącza sie, Prosze o pomoc


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, mam problem z tempomatem w e46 coupe m54b25 rocznik 2000. mianowicie tempomat dział dopóki nie nacisnę hamulca wtedy automatycznie się wyłącza tak jak powinien ale po tym jak zdejmę nogę z hamulca nie chce sie z powrotem załączyć, pomaga tylko i wyłącznie zgaszenie silnika i powtórne jego zapalenie ale gdy tylko nacisnę hamulec znowu to samo... Czy ktoś z was spotkał się z czym takim?? co może być przyczyną tej usterki?
Opublikowano
Nie mam żadnych z problemów dodawaniem i ujmowanie gazu poprzez tempomat, nie wygląda to bardziej na błąd czujnika w pedale hamulca?
Opublikowano
Nie wiem jak u innych ale u mnie po naciśnięciu hamulca zgodnie z instrukcją tempomat się wyłącza i z automatu nigdy nie powraca do zadanej pracy po puszczeniu hamulca. Zawsze musiałem kliknąć w zapamiętana prędkość.
Opublikowano
Nie wiem jak u innych ale u mnie po naciśnięciu hamulca zgodnie z instrukcją tempomat się wyłącza i z automatu nigdy nie powraca do zadanej pracy po puszczeniu hamulca. Zawsze musiałem kliknąć w zapamiętana prędkość.

 

u mnie jest dokładnie tak jak powinno być, z tym ze jak klikam w zapamiętana prędkość to nic sie nie dzieje , nie załącza sie ponownie.

Opublikowano

KOLEGO PRZEPŁYWOMIERZ

 

 

Kupiłem niedawni 330ci i miałem tak samo jak ty , wymiana przepływki i jest ok.

 

Jedz na inpe , pokaże ci usterkę przepływki.

Opublikowano (edytowane)
Auto podpięte pod komputer, błąd przepływki, nie działa. Czekam na wymianę Edytowane przez Boroski
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
KOLEGO PRZEPŁYWOMIERZ

 

 

Kupiłem niedawni 330ci i miałem tak samo jak ty , wymiana przepływki i jest ok.

 

Jedz na inpe , pokaże ci usterkę przepływki.

 

 

Wymieniona przepływka, problem rozwiązany dzięki dziabi3.

 

Temat do zamknięcia.

Opublikowano

Bo chodzi o to że tempomat musi znać aktualne obciążenie silnika.

 

Przepływkę można sprawdzić woltomierzem, chyba środkowy pin , podczas jazdy musi się zmieniać napięcie (rosnąć a do ilu nie wiem bo jeszcze nie mierzyłem w bmw ale w wiacie GT rośnie do 4,7V a na jałowych 2,3V)

Opublikowano

stara przepływka była walnięta, jedna z blaszek która jest w środku była urwana. Najlepsze jest to ze jeździłem z nie działającą przepławką i nie zanotowałem jakiegoś spadku mocy bądź zwiększonego spalania, co prawda czasem obroty skakały bądź był trochę mułowaty na niskich obrotach ale myślałem że może dlatego że to moje pierwsze 325ci m54b25 wcześniej nie miałem okazji jeździć bmw z tym silnikiem.

 

Po zamontowaniu przepławki tempomat zaczął działać ale prawdziwy prezent dostałem jak odłączyłem akumulator żeby zresetować ustawienia ecu, auto jakby dostało drugiej młodości, silnik zaczął inaczej pracować, szybciej wchodził na obroty, jakby miał ze 30 koni więcej, wtedy zrozumiałem że przepływka zaczęła działać tak jak powinna.

 

Jeszcze raz wielkie dzięki, możne ten temat też komuś pomoże :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.