Skocz do zawartości

odcieło zapłon przy ruszaniu


Pedros2014

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie właśnie chciałem wjechać swoim autem do garażu wstawić go na noc, odpalam, ruszam i dziękuję, zgasł. Odcięło zapłon !! I nie ma opcji żeby już odpalił, kręciłem kilkukrotnie ale darowałem sobie bo nie odpala. Nadmienię że coś mi się pierdzieli centralny zamek ( nie mam z pilota) tylko z kluczyka, jak wkładam to mi się szyby otwierają, później nie zamykają itp, ogólnie wariuje, nie zamyka się itp. Samochód stoi, jutro do pracy, a JA nie mogę odpalić go !! Pomocy !! dlaczego po odpaleniu i dodaniu gazu zgasł !! ??
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 59
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

ogólnie wiem że pewnie mam do wymiany moduł komfortu bo centralny mi wariuje, kontrolka od alarmu przy radiu świeci nawet podczas otwartego zamka, szyby same się otwierają podczas przekręcenia kluczyka, później nie chcą się zamknąć, Tragedia jednym słowem. 4 dni mam BMW a już dość.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale do tej pory jeździłem i odpalał.....mimo tego że moduł już szwankował bo centralny wariował ( przypomnę że mam tylko kluczyk bez pilota) i szyby też wariowały. Chciałem wstawić go do garażu a tu po odpaleniu i dodaniu gazu podczas ruszania i przejechaniu 2 metrów zgasł....
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jutro się biorę za demontaż modułu i czyszczenie, bo przeczytałem że pomaga, a jak nie to wyjmę moduł zobaczę oznaczenie i poszukam na alledrogo i kupię, Jest szansa że wtedy odpali ta machina ?? i centralny zacznie normalnie działać z zamykaniem i otwieraniem szyb ??
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No z otwartymi szybami zyczę powodzenia :wink: :wink: :wink:

 

No cos Ty, dlaczego z otwartymi szybami? Nie bedzie takich cyrkow:)

 

 

Jest szansa że wtedy odpali ta machina ?? i centralny zacznie normalnie działać z zamykaniem i otwieraniem szyb ??

 

Jest szansa, ze zacznie dzialac centralny, bo przynajmniej czesc Twoich klopotow wskazuje na modul komfortu. Nie ma wiekszych roznic w modulach, niektore trzeba tylko przeleciec NCSem, np. z touring do sedan, bo inaczej beda jaja z tylna klapa.

 

A czy odpali? Nie wiem, nie sadze, by gm mial cos z tym wspolnego. Ale moge sie mylic;)

 

 

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet z całkiem odpiętym czy elektrycznie martwym modułem komfortu nie ma problemu z odpaleniem auta. Pewnie tutaj kłania się sterownik VP44 i sama VP44. Szykuj kieszeń na konkretne wydatki tak czy inaczej, no chyba, że masz to wyjątkowe szczęście i tylko EWS zgubił synchro z DDE - "ale wątpię".

 

P.S.

Kupiłeś auto z wymienionymi przez ciebie usterkami, czy "popsuło" się u Ciebie już?

None of you seem to understand...

I'm not locked in here with you.

You're locked in here with me!


//Potrzebujesz podpiąć się pod kompa? Daj znać. Pomogę za free.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto postoi to zapali , ale zacznij od zakodowanie kluczyka , bo to najłatwiejsze.

Piszesz o zapłonie a to ropniak ? czy benzyna?

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiedziałem że zakup bmw to zły pomysł, do tej pory miałem same audi i było ok, także po 4 dniach użytkowania "tego czegoś" mam dość !!

Kolego, to sprzedaj bmw i kup audi. Jak na moje oko, to znalazłeś super okazję "jeden na milion" super stan w super cenie, pożałowałeś kilku groszy na diagnostykę auta przed zakupem bo samochód się błyszczał i ponosisz teraz tego konsekwencje.

Swoją drogą, kiepskie wejście masz na forum, z jednej strony prosisz o pomoc, z drugiej obrażasz markę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet z całkiem odpiętym czy elektrycznie martwym modułem komfortu nie ma problemu z odpaleniem auta. Pewnie tutaj kłania się sterownik VP44 i sama VP44. Szykuj kieszeń na konkretne wydatki tak czy inaczej, no chyba, że masz to wyjątkowe szczęście i tylko EWS zgubił synchro z DDE - "ale wątpię".

 

P.S.

Kupiłeś auto z wymienionymi przez ciebie usterkami, czy "popsuło" się u Ciebie już?

 

Auto jak kupowałem było sprawne i bez usterek, zesrało się dopiero wczoraj, Jest to diesel. Co do okazji to nie wiem czy kwota 12,5tys za rocznik 1999r jest okazyjna.....tym bardziej że auto nie jest "lala" bo nie oszukujmy się z tego rocznika nie będzie, zanim kupiłem auto jeździłem ponad miesiąc przez co mój budżet na auto też się zmniejszył ze względu koszty poniesione na benzynę. Także to nie był pierwszy lepszy samochód kupiony z łapanki. Po to chyba jest każde forum żeby sobie pomagać, prosić o pomoc i też udzielać pomocy, a co do marki to po prostu jestem zły bo na samym początku mam cyrki z nim...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet z całkiem odpiętym czy elektrycznie martwym modułem komfortu nie ma problemu z odpaleniem auta. Pewnie tutaj kłania się sterownik VP44 i sama VP44. Szykuj kieszeń na konkretne wydatki tak czy inaczej, no chyba, że masz to wyjątkowe szczęście i tylko EWS zgubił synchro z DDE - "ale wątpię".

 

P.S.

Kupiłeś auto z wymienionymi przez ciebie usterkami, czy "popsuło" się u Ciebie już?

 

 

Akurat ta diagnoza z sterownikiem i pompą wydaje mi się mało prawdopodobna...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w ogóle dziwna rzecz ponieważ non stop pali mi się czerwone światełko od alarmu przy radiu, czy otworzę drzwi czy nie, to kontrolka się pali, nawet jak wsiądę do auta to się pali....dopiero po włożeniu kluczyka do stacyjki i przekręceniu gaśnie.....do tej pory tak nie było. Już nie wspomnę o centralnym który działa jak chce, w ogóle teraz nie można otworzyć bagażnika, raz słychać po przekręceniu kluczyka jak centralny otwiera wszystkie zamki, raz jak tylko od strony kierowcy....masakra, szyby się otwierają przy przekręceniu kluczyka, choć też nie zawsze, później problem żeby je zamknąć nawet ze środka z przycisków. Moduł na pewno muszę wymienić, tylko czy to coś może mieć z tym że nie odpala.... :( może faktycznie po tym kręceniu kluczykiem 100 razy w zamku i przy stacyjce ten kluczyk się rozkodował ??
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadzwoń do byłego właściciela i może on o tym coś wie ? tylko na wstępie nie rzucaj mięsem bo z tobą nie będzie rozmawiał .

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj był u mnie elektryk z kompem, walczyliśmy 2h, ale poważniejszych błędów nie wykazało i jest problem większy niż myślałem. Zastała Nas noc i dziś dalej będziemy walczyć. Natomiast okazało się że obok mnie działa "po cichu" "serwis BMW" gdzie chłopaki wieczorami dłubią i mój elektryk ich zna. Powiedzieli żeby spróbować go odpalić "plakiem" jeśli odpali i pochodzi i zgaśnie to na 99% padła mi pompa rotacyjna ( bardzo częsta awaria w BMW) i to jest spooooory wydatek rzędu 2 koła.....ale mogą załatwić taniej. Ostatnio mieli 3 takie przypadki i własnie siadała ta pompa. W międzyczasie padł akumulator i nie mogliśmy już wczoraj spróbować odpalenia tą metodą czyli plakiem samochodu bo już nie kręcił. W nocy akumulator się podładował także dziś będzie wszystko wiadomo i będzie chwila prawdy....
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.