Skocz do zawartości

Pompa paliwowa na krotko ? Dlaczego ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Kupilem bejce 1988 318i E30 i jedno co odrazu mi sie rzucilo to praca pompy. Ta pompka pracuej non stop co mnie bardzo dziwy. Bylem u elektryka i powiedzila ze tak nie mzoe byc. Nie mial zbytnio czasu. Powiedizal ze niektorzy tak robia jak cos z przekaznikiem tym pod maska cos jest nie tak. Sprawdzil przekaznik byl okey i powiedizal ze nic nie bylo grzebane przy nim. Jaka mogla byc przyczyna tego ze poprzedni wlasciciel podlaczyl pompe ,,na krotko '' ?? Czy jezeli bede zawsze mial benzyne i nei bede trzymal dlugo na przekreconym kluczyku w pozycji 2 to czy cos moze stac sie pompie ? Czy to cos powaznego ? Martwie sie ze kiedys mi cos sie stanie. Elektryk krzyknol mi za naprawe 200zl wiec zrezygnowalem i pytam sie was co robic i jaka jest przyczyna tego podlaczenia ?

. . . zero kierunkowy , jestem kajtek . . .
Opublikowano
opisz dokladniej.Chodzi przy zapalonym silniku?Jesli tak,to wszystko jest oki.Wkoncu jakos to paliwo musi sie dostac do silnika.Nawet jak przelaczysz na gaz to pompa powinna chodzic.I nie proboj stosowac zadnego wylacznika jak jezdzisz na gazie.
nie jedź szybciej niż myslisz...
Opublikowano
a dlatego nie prubuj jak napisał kolega powyżej,bo paliwo omywa wtryski i tak ma byc bo za pare dni bedziesz pisał ze nie chce chodzic na benzynie(zapieczone wtryskiwacze).dopisałem ci tez pare rzeczy w poprzednim twoim temacie.pozdro
Opublikowano
ja w swojej mialem problem z przekaznikiem(raz zalaczal,raz nie)Rozebralem przekaznik,zmostkowalem 2 bieguny i teraz mam tak ze jak przekrece kluczyk to pompa caly czas pracuje.Ale to juz mi w niczym nie przeszkadza bo przeciez przekrecam kluczyk tylko jak odpalam ,a nikt przeciez nie zostawia auta na wlaczonym zaplonie.
nie jedź szybciej niż myslisz...
Opublikowano
Dokladnie rzecz biorac jest tak ze jezeli przelacze kluczyk w pozycje 2 (czyli zapalaja sie kontrolki na pulpicie) ale nie zapalam silnika!!! Pompa powinna chodzic ze 2 sekundy po czym przekaznik powinien ja odlaczyc i wlaczyc dopiero kiedy zapale motor. Tak jest we wszystkich samochodach. A umie jezeli przekrece kluczyk i zapala sie kontrolki to pompa chodzi caly czas nie wylacza sie. Cyzli nawe tjak bym zostawil samochod z kluczykiem w pozycji 2 to pompa by pracowala dotrad az by sie zatarla albo akumulator by padl. Ona powinna pracowac tylko przez 2 piuerwsze sekundy i potem dopiero jak wlacze silnik. Co robic ?
. . . zero kierunkowy , jestem kajtek . . .
Opublikowano
Moze ktos tez mial problem z przekaznikiem i zastosowal taka "modernizacje" jak ja?Ja bym sie tym tak nie przejmowal,przeciez nie trzymasz auta na wlaczonym zaplonie,tylko wlaczasz go wtedy jak odpalasz auto.Od tego Ci pompa nie padnie.Ale jak chcesz sie tego problemu pozbyc to mysle ze samemu bedzie ciezko znalezc miejsce w ktorym ktos ingerowal(ja to zrobilem w przekazniku,ale rownie dobrze mozna to zrobic laczac odpowiednie kable).Probuj sam szukac ,ewentualnie do elektryka. :wink:
nie jedź szybciej niż myslisz...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.