Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam pożyczony samochód (bmw e39 520d 136 km ) po powrocie z trasy na drugi dzień nie odpalił kręci aż do wyczerpania akumulatora i nic. paliwo ponad 30L ON z niemieckiej stacji. podczas próby odpalenia świeci się tylko żółta kontrolka trójkąta z obwódką na środku deski. Gdzie szukać przyczyny nie odpalenia auta ?
Opublikowano
z komputerem jest problem bo nikt w pobliżu nie ma tej okrągłej wtyczki a nie mogę znaleźć wejścia podłużnego po lewej stronie pod kierownica. na Plaka też nie odpala łapie coś ale jak się skończy plak odrazy kicha.
Opublikowano
Żółta kontrolka o której piszesz to system kontroli trakcji, który łapie błąd przez padnięty akumulator. Sprawdź jak kolega wyżej doradza. Jak na przekręconej stacyjce nie leci paliwo to masz dużą szansę że poleciała pompka w baku
Opublikowano
przy przekręceniu stacyjki słychać jak pracuje pompa ? jak nie słychać żadnego "buczenia" to pompa w baku. Podładuj aku bo to może być też przyczyną.
Opublikowano
Witam auto pojechało do mechanika który robi tylko BMW ale po całym dniu dale nie wiem co jest przyczyną :( Prawdopodobnie padła pompa wtryskowa ( czy jakoś tak ) jutro będę dokładnie wiedzieć
Opublikowano

Witam, miałem podobny przypadek, może u Ciebie jest to samo. Po ładowaniu akumulatora auto kręciło jak głupie ale nie odpalało. Kolega podłączył INPĘ i był błąd immo. W necie znalazłem jak to ogarnąć:

 

"Re: BMW E46 98r jak przeprowadzic synchronizacje DME EWS

... tak - zrobilem synchronizację. Problem usunięty. Wszystko działa jak należy.

Synchronizację robiłem INPĄ. Podam może jak to zrobic - może komuś się przyda.

Po wlączeniu INPY wybierasz samochód, a nastepnie element do diagnozowania - w tym przypadku silnik.

następnie wchodzimy w opcję: + EWS 3 Startwert synchronisieren

potem klikamy na F2: EWS-Startwert zurucksetzen (reset)

następnie wylacz zaplon

zamknij drzwi pilotem

otworz drzwi pilotem

i odpal auto"

 

Odnośnie złącza OBD to w E39 jest w schowku z lewej strony kierownicy taka klapka. Część nr 3 na rysunku z linka.

http://ills.bmwfans.info/ij2.png

Opublikowano
Już wszystko wiadomo padła pompa w baku był tez uszkodzony wężyk przy filtrze paliwa co spowodowało zapowietrzenie się całego układu i do tego nowy akumulator naprawa kosztowała 1300zł z lawetą. Dziękuję wszystkim za pomoc :)
Opublikowano
To i tak rozsądne koszty pod warunkiem, że porządne części ci wstawili. U mnie taka wymiana wyszła praktycznie tysiaka i sam wymieniałem. Grunt, że autko śmiga :cool2:
Opublikowano
No i zapeszyłem auto znów nie odpala z całego układu uciekło paliwo pompka podaje ale cały układ jest zapowietrzony jak go odpowietrzyć ? i gdzie szukać powodu nietrzymania paliwa ??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.