Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Czytam sobie o E60 i z tego co widzę benzynowa wersja 520i występuje w dwóch różnych wariantach:R4 silnik(2.0)i R6 silnik(2.2)-co ciekawe R6 legitymuje się mocą o jeden koń mechaniczny mniej...zastanawiam się zatem czy potencjalny kupiec wybierając 520i lepszego wyboru nie robi wybierając wersje R4(spalanie niższe,a mocy zdaje się niewiele mniej)A wszystko to to dość istotna kwestia jeśli ktoś ma zamiar ściągnąć auto z zachodu(przy R4 mala akcyza,przy R6 duża akcyza).Panowie i Panie-posiadacze E60-który z tych silników jak porównamy je obydwa ma więcej zalet a który więcej wad??

Wiem,że najlepszą opcją jest 525 bądź 530,ale ja chciałbym zaciągnąć żetelnych informacji o tych dwóch silnikach,które napędzają 520i.

Z góry dziekuję za odpowiedzi :)

Opublikowano

Ja kupiłem 520i R4 ze względu na akcyzę.

Jeżdżę nią dwa lata,nic takiego się nie dzieje.Moment obrotowy jest taki jak w R6 520i,ale R6 ma chyba lepszą kulturę pracy.

Wcześniej miałem E39 520i,R6,był w niej lepszy VANOS,zbierała się żwawiej przy niższych obrotach,w E60 trzeba trochę "depnąć". :cool2:

Opublikowano
Kolego roznicy bardzo nie ma tyle ze 2 tłoki wiecej w r6 a r6 to klasyka w bmw,opini na temat silników ci nie powiem bo nie mam, ale jak juz coś maasz zamiar kupić i zapłacic wieksza akcyze to niech to bedzie od 530i i górę :D bo w takim aucie i tych rozmiarów trzeba mieć czym depnać i zeby byle kto na swiatłach wstydu nie zrobił :D a 520i mimo 170koni jest troche małaawo przy takiej budzie :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.