Skocz do zawartości

błędy INPA M57 3,0D


blachaxxx

Rekomendowane odpowiedzi

Albo mi się wydaje albo zawór regulujący ciśnienie w pompie. Czytałem podobne wątki na forum i bodajże z naciskiem na bodajże komuś pomogło czyszczenie wtyczek w czujniku. Ostatnio przerabialem temat z falujacymi obrotami u siebie. Poczyscilem wtyczkę na czujniku ciśnienia na szynie i czujnika w kolektorze i jak ręką odjal. Dostęp do nich bardziej od tyłu silnika, proponuje odkręcić obudowę filtra kabinowego. Jak to się mówi, najlepiej zacząć od czynności które nic nie kosztuja.

 

Wysłane z mojego GT-N7105 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.