Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Albo mi się wydaje albo zawór regulujący ciśnienie w pompie. Czytałem podobne wątki na forum i bodajże z naciskiem na bodajże komuś pomogło czyszczenie wtyczek w czujniku. Ostatnio przerabialem temat z falujacymi obrotami u siebie. Poczyscilem wtyczkę na czujniku ciśnienia na szynie i czujnika w kolektorze i jak ręką odjal. Dostęp do nich bardziej od tyłu silnika, proponuje odkręcić obudowę filtra kabinowego. Jak to się mówi, najlepiej zacząć od czynności które nic nie kosztuja.

 

Wysłane z mojego GT-N7105 przy użyciu Tapatalka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.