Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, dziś podłączyłem kompa aby zdiagnozować samchód i usunąć błędy.

Wiedziałem że błędy będą bo musiałem wymienić akumulator.

Mam trzy błędy od aktywnego układu kierowniczego których nie można skasować

6140 Porównanie nadmiarowości, czujnik kąta skrętu wykonywanego przez kierowcę.

6145 Zależność sumy kątowej: brak monitorowania

CE93 Komunikat kąt skrętu kierownicy, C8

 

Błędy są tylko widoczne po podłączeniu kompa, i-drive nic nie wyświetla. Układ kierowniczy wydaje mi się że działa poprawnie.

 

Nie wiem czy to ważne ale kilka dni temu wymieniałem górne mocowania poduszek amortyzatorów przednich. Może podczas rozkręcania zawieszenia coś się pomieszało w sterownikach.

Opublikowano
Ja przy odpieciu aku zawsze mam blad układu kierowniczego. poskrecaj kierownica na max w lewo i prawo musi sie skalibrowac, nastepnie usuń błędy powinno śmigać.
Opublikowano
Ja przy odpieciu aku zawsze mam blad układu kierowniczego. poskrecaj kierownica na max w lewo i prawo musi sie skalibrowac, nastepnie usuń błędy powinno śmigać.

Błędy wywaliło mi na desce przejechałem kilka km zgasiłem-odpaliłem i błąd znikł.

nastepnie na drugi dziń pojechałem do pracy ok 20 km podpiołem pod kompa i w/w błędy nie można skasować.

Opublikowano
Zależy czym kasujesz, ja miałem dość długo błąd aktywnej aż któregoś dnia sie wykasowal i spokuj do dzis.
Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszlo
Opublikowano

Kasowałem programem za pomocą którego można podpiąć się do każdego samochodu osobowego i ciężarowego.

Czy muszę jechać na jakąś kalibracie aktywnego układu kierowniczego za pomoca DIS-a?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.