Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie takie pytanie. Jak odkręcić całą puszkę klimatyzacji? Wymieniam u siebie z manualnej na automatyczna ale napotkał problem bo ta puszka przykręcona jest do ścianki grodziowej i teraz nie wiem czy można ją odkręcić od kabiny czy muszę od strony silnika demontując chyba kolektor? Ogarnął ktoś może temat? Czy to może ja coś źle robię i zamiast wymieniać całą puszkę wystarczy tylko samą nagrzewnicę?

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=CF11&mospid=47463&btnr=64_0555&hg=64&fg=15

Opublikowano
Kompletna nagrzewnica przykręcona jest czterema nakrętkami na klucz 10mm.Odkręcasz ją od strony silnika demontując tą kratkę w podszybiu a następnie taką przesłonę pod nią i mała grzechotka z długą przedłużką i odkręcasz.Jeżeli wsadzasz klimę automatyczną musisz wymienić całą nagrzewnicę.

Głupcem jest ten kto przecenia sam siebie...

M.]@Ř¥

Moja e36 http://bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=134&t=189558

Opublikowano
Mam całą nagrzewnicę z obudową. Niektórzy piszą o nagrzewnicy jako właśnie całym elemencie z obudową a w tym linku nagrzewnica to element bez tej obudowy i już sam nie wiedziałem o co chodzi. Dzisiaj zabieram się za odkręcanie. Dzięki
Opublikowano
Mam całą nagrzewnicę z obudową. Niektórzy piszą o nagrzewnicy jako właśnie całym elemencie z obudową a w tym linku nagrzewnica to element bez tej obudowy i już sam nie wiedziałem o co chodzi. Dzisiaj zabieram się za odkręcanie. Dzięki

Powodzenia w razie pytań i problemów pomogę.

Głupcem jest ten kto przecenia sam siebie...

M.]@Ř¥

Moja e36 http://bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=134&t=189558

Opublikowano
Udało mi się rozkręcić. Nie jest to takie trudne jednak. Wczoraj po zdjęciu wykładziny moim oczom ukazał się straszny widok. Od wewnętrznej strony progi oraz podłoga są solidnie skorodowane. Jak uruchomię auto to jadę natrzaskać po pysku blacharza który mi w zeszłym roku wymieniał dwa progi. Takiej fuszerki to nie widziałem. Progi nie zostały chyba wymienione wcale tylko te dziury od gum zostały zakryte kawałkiem blachy przymocowanej na blachowkręty i wszystko pryśnięte aby nie było widać. Korozja poszła dalej i teraz z 15 cm podłogi jest do wymiany. Gdzie tu teraz znaleźć w pobliżu dobrego blacharza co by to zrobił jak należy?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.