Skocz do zawartości

BMW e46 WBAAX51070PD42158 bardzo proszę o opinie


Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
tez byłem zainteresowany tym autem ale jak zobaczyłem jak prawdopodobnie rzyga olejem ( plamy widoczne na foto ) to sobie odpuscilem i jeszcze ta woda z wydechu.... u mnie w e36 silnik tak nie wygląda a ma prawie 400 kkm.

Oj długo jeszcze będziesz szukał bo jesteś zwyczajnie mocno zielony w temacie i zamiast pytać stwierdzasz :nienie: Woda w wydechu końcowym to nic innego jak dowód na jego idealną szczelność i jazdę na krótkich odcinkach, wyciek oleju widoczny na zdjęciu to nic innego jak zużyty oring filtra oleju , koszt oryginału (kolor biały) 8zł ! Wymieniam je przy praktycznie każdym N42, N46. Samochód wygląda bardzo zdrowo i ładnie, wyposażenie zgadza się z vin ( kierownica, sufit też żeby była jasność ). Wystarczy posłuchać tego silnika na zimno i poczekać przy otwartej masce z jaką kulturą schodzi do temp roboczej, później już tylko wozić jedną zapasową cewkę w bagażniku :mrgreen: i to by było na tyle jeśli chodzi o ten silnik. A teraz wymyślajcie dalej... :cool2: :duh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tez byłem zainteresowany tym autem ale jak zobaczyłem jak prawdopodobnie rzyga olejem ( plamy widoczne na foto ) to sobie odpuscilem i jeszcze ta woda z wydechu.... u mnie w e36 silnik tak nie wygląda a ma prawie 400 kkm.

Oj długo jeszcze będziesz szukał bo jesteś zwyczajnie mocno zielony w temacie i zamiast pytać stwierdzasz :nienie: Woda w wydechu końcowym to nic innego jak dowód na jego idealną szczelność i jazdę na krótkich odcinkach, wyciek oleju widoczny na zdjęciu to nic innego jak zużyty oring filtra oleju , koszt oryginału (kolor biały) 8zł ! Wymieniam je przy praktycznie każdym N42, N46. Samochód wygląda bardzo zdrowo i ładnie, wyposażenie zgadza się z vin ( kierownica, sufit też żeby była jasność ). Wystarczy posłuchać tego silnika na zimno i poczekać przy otwartej masce z jaką kulturą schodzi do temp roboczej, później już tylko wozić jedną zapasową cewkę w bagażniku :mrgreen: i to by było na tyle jeśli chodzi o ten silnik. A teraz wymyślajcie dalej... :cool2: :duh:

 

Kolego stwierdzam co widze. u mnie tez pluje z wydechu ale żeby az tyle?! ( o ile te plamy to od tego) - do pracy mam 2 km w jedna stronę dodatkowo od niedogrzanego silnika szczególnie zima mam smalec pod korkiem. czy to dowod na szczelność, bym się spieral. a poza tym srodek auta czysciutki widać ze ktoś dbal a 8 zl czy tam pare ojro na oring nie było stać. albo oliwe wymienial co 50kkm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Myślisz że jak serwis olejowy nie jest wpisany w książeczkę która w polsce jest traktowana jak książeczka szczepień dziecka to ten serwis olejowy nie był wykonywany? Jesteś w kolejnym błędzie, jeśli pod korkiem masz "smalec" to sam sobie odpowiedziałeś dlaczego i to też nie jest coś nadzwyczajnego albo niepokojącego, ale myślenie z czasów poloneza caro gdzie taki "smalec" pod korkiem oznaczał uszkodzoną uszczelkę pod głowicą już dawno minęły! Na oring pewnie spokojnie było kogoś stać ale trzeba jeszcze czasem chcieć zajrzeć pod maskę i to stwierdzić a polski handlarz jakby mógł to by jeszcze kierownicę zabrał a co dopiero kupował oring i likwidował wycieki :duh:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.