Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich.

Podłączyłem disa i pokazało mi bład A559.

Samochód to e87 2.0 177km ,sinnik N47,2007

mOJE OBJAWY TO W zime kasowanie sie zegarka,a ostatnio podczas krótkiego postoju na trasie 200km brak zapłonu i żółta kierowniczka na wyświetlaczu.Jeszcze raz kluczyk do stacyjki i po problemie.Samochód w zime był bardzo mało exploatowany,sprawdzałem ładowanie 13,8.

Wyczytałem na jakimś forów coś takiego cytuje:

A559 Bateria terminalu drenażu 30G-F wyłączone ze względu na niekorzystne DRIVING PROFIL.

Ładowałem akumulator z 5 razy ładowarka z lidła do akumulatorów AGM.

aKUMULATOR JEST chyba od nowości ma naklejke BMW 80AG 800A I po śrubach wygląda ,że jest od nowości,nie można dostrzec daty produkcji.

Czy problem tkwi w słabnącym akumulatorze czy trzeba coś załączyć "A559 Bateria terminalu drenażu 30G-F wyłączone ze względu na niekorzystne DRIVING PROFIL:

Prosze o pomoc.

 

 

ittt

Opublikowano
Może to być problem akumulatora a może problem ładowania, innych błędów niema ? Może zostawiłeś na długo auto z zapłonem i zostało wyłączone bo stało za długo, albo na jakiś światłach go trzymałeś !
Opublikowano

Zostawiłem akumulator na 24 h pod prostowniczkiem AGM I na tą chwile jest wszystko ok.

Myśle ,że trzeba obserwować akumulator.

 

 

ittt

Opublikowano

Cześć,

Mam taki sam komunikat i objawy jak u Ciebie.

Z tego co czytałem to IBS kontroluje stan naładowania baterii i jak napięcie spada poniżej określonej wartości to mi. przekaźnik 30g rozłącza obwody aby zapobiec dalszemu rozładowaniu baterii (najprawdopodobniej coś wciąga prąd na postoju i powoduje rozładowanie a samochód broni się przed całkowitym rozładowaniem baterii):

The terminal 30g switch-off proceduredisconnects various electrical loads/consumers in a defined manner from thevehicle electrical system. This happensapprox. 60 minutes after terminal R "OFF."The deactivated loads/consumers areactivated again together with terminal 30g"ON."

proponuję poszukać w sieci

Participant's ManualPower Supply/Energy Management w pdf

ja mam problem nie rozwiązany i poszukuję dobrego elektronika znającego E60, E63 z Warszawy i okolic (lub zdalnego bo mam Inpę Disa i kabelek)

powodzenia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.