Skocz do zawartości

Spalanie 320i i 320d


pawell399

Rekomendowane odpowiedzi

Mam 320d po lifcie 150 KM, na drodze ekspresowej jadąc 110-130km/h zrobilem 500km i tankowałem przez trasą pod korek, a po trasie pod korek i weszło mi, nie pamiętam ile ale po przeliczeniu realnym wyszlo mi 5,4l / 100 km, komputerowe pokazywało 3,4l / 100 wiec troche przeklamalo. W mieście robiłem podobny test, ale jeżdziłem jak zazwyczaj jeżdze czyli szybko, często na 2-3 biegu gaz w podlodze to wyszło mi 9,5l /100 ale to naprawde ostra jazda.

 

benzynka o takiej pojemności ,o takich samych warunkach jak opisałem powyzej wezmie myśle 7l trasa, a w mieście przy takiej jeździe dość ostrej to 14-15l trzeba liczyć

 

I popieram autora postu powyżej, wystarczy google albo :search: :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szukałem i czytałem już wiele postów ale wszędzie pisali coś innego i nie otrzymałem wszystkich odpowiedzi. A co do diesla to jakie ma przyspieszenie? Czy często się psuje i co? Dodam, że samochodem będę robił jakieś 300km miesięcznie

Przyspiesza dobrze, na pewno będziesz bardziej zadowolony od 2.0 benzyny. Głupie pytanie i wałkowane milion razy 'czy często się psuje?' Jednemu się nic nie popsuje przez parę lat, a drugi wymieni pół auta. Ogólnie silniki M47N, czyli 150 konne mają dobrą opinię i jeśli kupisz zadbany egzemplarz z oryginalnym przebiegiem to będziesz długo jeździł, o ile nie ma najechane z pół miliona lub więcej.

 

Jeśli jednak chodzi Ci o M47, czyli jednostkę 136 konną to opinię nie tylko na tym forum ma słabą, ale to też zależy jak trafisz. Ogólnie ja osobiście rozważałem ten temat, ale postanowiłem dołożyć i kupić auto po liftingu z lepszym silnikiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli jednak chodzi Ci o M47, czyli jednostkę 136 konną to opinię nie tylko na tym forum ma słabą, ale to też zależy jak trafisz. Ogólnie ja osobiście rozważałem ten temat, ale postanowiłem dołożyć i kupić auto po liftingu z lepszym silnikiem.

 

Brałem pod uwagę wersję 150 konną, rocznik 2002-2003. Zastanawiałem się jeszcze nad 2.2 170km (benzyna) ale jak na mnie spalanie za wysokie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tam kupiłem diesla i powiem,że przez 6mc zrobiłem 2tys km tylko a włożyłem 6tys

i gdzie tu zwrot inwestycji?? dodam ze rocznie mało robię km a diesel kupiony nie po to by robic długie trasy tylko o moment chodzilo :mrgreen:

 

 

Tylko,że u mnie nie ma innych wydatków bo wszyscy robią na e46(mama i ja) i dalej dna nie widac.Teraz zasadzi się 20ar ogorków i 20ar czosnku i co się z ogórków zarobi trza w auto wpompować co do grosza.Chciałem sprzedać bmw ale ojciec gada tyle wpompowane i zrobie komuś prezent.Klócilem się z 2h by to sprzedać i tak go nie przegadałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a wiecie ile jest ludzi, którzy kupują diesla i jeżdżą mało po mieście? Masa i nie wszyscy wkładają w auto nie wiadomo jakie pieniądze, bo jak auto miało robione wszystko na czas, nie na najtańszych zamiennikach, to czy miasto, czy przebiegi 5 tysięcy, czy 20 tysięcy to tak czy siak będzie jeździć. Jak się kupi zajechanego złoma to trzeba niestety wkładać pieniądze. Jak myślisz o instalacji lpg to bierz sobie benzyne, nawet większą niz 2.0, a jak nie chcesz gazu to bierz diesla i się nie zastanawiaj nawet i nie zadawaj głupich pytań.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tam kupiłem diesla i powiem,że przez 6mc zrobiłem 2tys km tylko a włożyłem 6tys

i gdzie tu zwrot inwestycji?? dodam ze rocznie mało robię km a diesel kupiony nie po to by robic długie trasy tylko o moment chodzilo :mrgreen:

 

 

Tylko,że u mnie nie ma innych wydatków bo wszyscy robią na e46(mama i ja) i dalej dna nie widac.Teraz zasadzi się 20ar ogorków i 20ar czosnku i co się z ogórków zarobi trza w auto wpompować co do grosza.Chciałem sprzedać bmw ale ojciec gada tyle wpompowane i zrobie komuś prezent.Klócilem się z 2h by to sprzedać i tak go nie przegadałem

 

trzeba było kupić cinquecento

 

sorry za posta pod postem, nie chcąco kliknąłem dodaj zamiast edytuj.

Edytowane przez fruit
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Przy takich przelotach rocznych disel to pomyłka. Jak robisz krótkie trasy, to disel też lipa. Nagrzewa się długo, a zimny pali więcej. Diselek sprawdza się tylko na trasach. No i przyspieszenie disel a benzynka, to jednak diselek lepiej mi się widzi. Mówie tu o silnikach M47N i N46 oba 150KM.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Kup pewny egzemplarz z obojętnie jakim silnikiem to bedziesz zadowolony. Ta roznica w spalaniu jest niezauważalna przy kosztach napraw. Znajdz dobry egzemplarz a nie będziesz płakać jak bmtriko.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.