Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Jestem nowy i chciałbym dowiedzieć się kilku rzeczy. Mam zamiar kupić BMW E46 320. Zastanawiam się tylko czy kupić benzynę, czy diesla. Chciałbym się dowiedzieć jakie jest (realne) spalanie diesla i benzyny.
Opublikowano

Mam 320d po lifcie 150 KM, na drodze ekspresowej jadąc 110-130km/h zrobilem 500km i tankowałem przez trasą pod korek, a po trasie pod korek i weszło mi, nie pamiętam ile ale po przeliczeniu realnym wyszlo mi 5,4l / 100 km, komputerowe pokazywało 3,4l / 100 wiec troche przeklamalo. W mieście robiłem podobny test, ale jeżdziłem jak zazwyczaj jeżdze czyli szybko, często na 2-3 biegu gaz w podlodze to wyszło mi 9,5l /100 ale to naprawde ostra jazda.

 

benzynka o takiej pojemności ,o takich samych warunkach jak opisałem powyzej wezmie myśle 7l trasa, a w mieście przy takiej jeździe dość ostrej to 14-15l trzeba liczyć

 

I popieram autora postu powyżej, wystarczy google albo :search: :)

Opublikowano
szukałem i czytałem już wiele postów ale wszędzie pisali coś innego i nie otrzymałem wszystkich odpowiedzi. A co do diesla to jakie ma przyspieszenie? Czy często się psuje i co? Dodam, że samochodem będę robił jakieś 300km miesięcznie
Opublikowano
szukałem i czytałem już wiele postów ale wszędzie pisali coś innego i nie otrzymałem wszystkich odpowiedzi. A co do diesla to jakie ma przyspieszenie? Czy często się psuje i co? Dodam, że samochodem będę robił jakieś 300km miesięcznie

Przyspiesza dobrze, na pewno będziesz bardziej zadowolony od 2.0 benzyny. Głupie pytanie i wałkowane milion razy 'czy często się psuje?' Jednemu się nic nie popsuje przez parę lat, a drugi wymieni pół auta. Ogólnie silniki M47N, czyli 150 konne mają dobrą opinię i jeśli kupisz zadbany egzemplarz z oryginalnym przebiegiem to będziesz długo jeździł, o ile nie ma najechane z pół miliona lub więcej.

 

Jeśli jednak chodzi Ci o M47, czyli jednostkę 136 konną to opinię nie tylko na tym forum ma słabą, ale to też zależy jak trafisz. Ogólnie ja osobiście rozważałem ten temat, ale postanowiłem dołożyć i kupić auto po liftingu z lepszym silnikiem.

Opublikowano
czyli 150 koni w benzynie i dieslu daje podobne osiągi, a spalanie na korzyść diesla. Więc raczej 320d wezmę ale jeśli ktoś miał styczność z tym i tym to prosiłbym o wypowiedzenie się.
Opublikowano

Jeśli jednak chodzi Ci o M47, czyli jednostkę 136 konną to opinię nie tylko na tym forum ma słabą, ale to też zależy jak trafisz. Ogólnie ja osobiście rozważałem ten temat, ale postanowiłem dołożyć i kupić auto po liftingu z lepszym silnikiem.

 

Brałem pod uwagę wersję 150 konną, rocznik 2002-2003. Zastanawiałem się jeszcze nad 2.2 170km (benzyna) ale jak na mnie spalanie za wysokie

Opublikowano
spali mniej a wydasz więcej u mechanika, jedno w drugie wejdzie, diesel się opłaca przy duzych przebiegach a nie 5k, jakbys tyle miesiecznie robil to dieselka brac a nie rocznie :mrgreen:
Opublikowano

ja tam kupiłem diesla i powiem,że przez 6mc zrobiłem 2tys km tylko a włożyłem 6tys

i gdzie tu zwrot inwestycji?? dodam ze rocznie mało robię km a diesel kupiony nie po to by robic długie trasy tylko o moment chodzilo :mrgreen:

 

 

Tylko,że u mnie nie ma innych wydatków bo wszyscy robią na e46(mama i ja) i dalej dna nie widac.Teraz zasadzi się 20ar ogorków i 20ar czosnku i co się z ogórków zarobi trza w auto wpompować co do grosza.Chciałem sprzedać bmw ale ojciec gada tyle wpompowane i zrobie komuś prezent.Klócilem się z 2h by to sprzedać i tak go nie przegadałem

Opublikowano
a wiecie ile jest ludzi, którzy kupują diesla i jeżdżą mało po mieście? Masa i nie wszyscy wkładają w auto nie wiadomo jakie pieniądze, bo jak auto miało robione wszystko na czas, nie na najtańszych zamiennikach, to czy miasto, czy przebiegi 5 tysięcy, czy 20 tysięcy to tak czy siak będzie jeździć. Jak się kupi zajechanego złoma to trzeba niestety wkładać pieniądze. Jak myślisz o instalacji lpg to bierz sobie benzyne, nawet większą niz 2.0, a jak nie chcesz gazu to bierz diesla i się nie zastanawiaj nawet i nie zadawaj głupich pytań.
Opublikowano (edytowane)
ja tam kupiłem diesla i powiem,że przez 6mc zrobiłem 2tys km tylko a włożyłem 6tys

i gdzie tu zwrot inwestycji?? dodam ze rocznie mało robię km a diesel kupiony nie po to by robic długie trasy tylko o moment chodzilo :mrgreen:

 

 

Tylko,że u mnie nie ma innych wydatków bo wszyscy robią na e46(mama i ja) i dalej dna nie widac.Teraz zasadzi się 20ar ogorków i 20ar czosnku i co się z ogórków zarobi trza w auto wpompować co do grosza.Chciałem sprzedać bmw ale ojciec gada tyle wpompowane i zrobie komuś prezent.Klócilem się z 2h by to sprzedać i tak go nie przegadałem

 

trzeba było kupić cinquecento

 

sorry za posta pod postem, nie chcąco kliknąłem dodaj zamiast edytuj.

Edytowane przez fruit
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przy takich przelotach rocznych disel to pomyłka. Jak robisz krótkie trasy, to disel też lipa. Nagrzewa się długo, a zimny pali więcej. Diselek sprawdza się tylko na trasach. No i przyspieszenie disel a benzynka, to jednak diselek lepiej mi się widzi. Mówie tu o silnikach M47N i N46 oba 150KM.
Opublikowano
Jeżeli będziesz robił około 5 tys. to tylko benzyna. Ja mam 320i 170km i jeżdząc 40% trasa, 60% miasto spalanie nie przekracza mi 10 litrów. Jeżeli chodzi o ten silnik to do tej pory okazał się niezawodny :8)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kup pewny egzemplarz z obojętnie jakim silnikiem to bedziesz zadowolony. Ta roznica w spalaniu jest niezauważalna przy kosztach napraw. Znajdz dobry egzemplarz a nie będziesz płakać jak bmtriko.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.