Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, miesiąc temu kupiłem BMW. Od samego początku aby zapalić kręci rozrusznik z 2sekundu na ciepłym i zimnym silniku. Zauważyłem również że podczas mocnego przyśpieszania słychać cykanie w środku ale tylko do 3000tys obr potem jest cisza.

 

Po podłączeniu do INPY są nastepujące błedy:

1152 Electric fan( właśnie nie działa u mnie wentylator klimy)

41 Additional heater

400 Rail pressure sensor

13573 glow device

 

Korekcje na gorącym silniku

1 0,49

2 0,86

3 -0,22

4 -0,84

5 -2,53

6 1,56

 

Ciśnienie na magistrali common rail 286

Ciśnienie na pompie progowej 3,61

 

Wstawił bym screany ale nie wiem jak. Jesli cos pominołem proszę pisać a wszystko co trzeba dopisze.

Opublikowano
Jak narasta ciśnienie przy zapalaniu?Zrób przelewy i zobacz czy któryś nie leje zbyt mocno.możesz zrobić foto jak n ie bedziesz pewny.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

1. wentylator chłodnicy

2. Webasto

3. Coś odnośnie ciśnienia na szynie CR, tutaj pokazuje jako błąd czujnika

4. grzanie świec, możliwe że padnięty przekaźnik, może świeca/świece.

 

Wtrysk 5 i 6 sporo poza dopuszczalną normą, możliwe że przez nie takie jaja.

Zrób jak kolega wyżej radzi, próba przelewowa, jak kiepsko wypadnie to pewnie wtryski trzeba robić.

Ciśnienie na progowej też nie jest za bogate, na wolnych powinno być w granicach 4.

Opublikowano
Na zgaszonym silniku ciśnienie na szynie jest 0 a jak zapale na cieplym to wynosi 286mbar. Dzisiaj troche go przegoniłem i potem jeszcze pojawił sie błąd 565 boost pressure sensor. W najbliższym czasie musze zrobić ten test przelewowy. Jeszcze mi powiedzcie ile powinna mierzyć dobra przepływka?
Opublikowano
Co do tego błędu to sprawdz czy geometria turbiny płynie chodzi.Pod kompem powinieneś mieć cośtakeigo jak wartość zadana i zmierzona.
Opublikowano
Jeśli zrobie test przelewowy i sprawdzą tą geometrie to dam znać. Powiedzcie mi jeszcze gdzie znajduje sie czujnik ciśnienia doładowania?
Opublikowano
Dzisiaj sprawdzałem podczas jazdy inpa i wyszedł jeden błąd. Ciśnienie doładowania wymagane jest ponad 2000mbar a rzeczywiste nic nie wskazuje tylko około 1000mbar. Czy na wolnych obrotach czy w czasie jazdy nic sie nie zmienia. Czy to znaczy że czujnik jest uszkodzony?
Opublikowano
Po pierwszym czyszczeniu czujnika po gwałtownym dodaniu gazu auto przerywało ale wskazywało na całym gazie około 1200mbar a po drugim czyszczeniu auto juz nie przerywa ale wskazuje stałą wartośc 980mbar. Może to wina podcisnienia ktory jest podłaczony do czujnika?
Opublikowano
Coś mi się wydaje że układ doładowania powietrza trzeba cały sprawdzić wraz z elektrozaworkami, EGR itp itd. Przez internet tego nie zdiagnozujesz, jedź do kogoś kto jest kumaty i niech i ogarnie temat bo tak stracisz wiele czasu a auto nie będzie jeździć.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.