Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam sedecznie...

Opisze moj problem:

Wczoraj jadac do pracy auto zaczelo dusic i mulic, dojechalem na parking tam pochodzil jeszcze na wolnych z dobre 30 sek i zgasl.

Po probie odpalenia - stwierdzilem ze padl akumulator lub brak masy...

Dzis rano podmienilem akumulator i nie chcial odpalic tzn. silnik kreci ale nie odpala...

Nie slychac pompki w baku wiec podpiolem ja na krotko, krecilem, ale tez nie odpalil...

Przekazniki sprawne...bezpieczniki tez...

Co to moze byc??

I czemu padł akumulator?? Nie bylo ladowania??

Acha, zanim podmienilem akumulator rano, to auto odpalilo jak gdyby nic, zgasl sam po 30 sek...

Opublikowano

Weź jakąś starą świecę (sprawną) albo wykręć jedną i sprawdź czy jest iskra, jeśli nie to miernik i sprawdź masy, plusy na cewkach i wtyczce komputera.

Warto też wyczyścić i sprawdzić czujnik położenia wału.

 

Jest swap więc szansa ze wiązka sztukowana - u mnie w E21 z M42 były obiawy podobne (z wyjątkiem rozładowanego akumulatora) - nie pali, brak iskry, brak + na wtyczce kompa. Okazało się, że sztukowany + urwał się zaraz przy akumulatorze w izolacji. Jak mu się chciało to "stykał" i palił, trochę pochodził, potelepał, rozłączał i gasł. Efekt - silnik rozebrany 2x do gołego słupka, podmianki czujników, świec, cewek, komputera, wtrysków aż w końcu złapałem za miernik.

Opublikowano

Miałem ostatnio identyczny problem , kręciła i nic , brak iskry.

 

Dzień przed rzuceniem palenie straciła wolne obroty i po chwili gasła, następnego dnia już kaplica.

 

Wymienilęm czujnik położenia wału i zapaliła od strzała.

 

 

Pozdr

M.

  • 8 miesięcy temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.