Skocz do zawartości

525tds, ropa na silniku


motoman12

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Posiadam E34 525tds i mój problem jest następujący gdyż silnik mam cały mokry w ropie. Jadąc ostatnio z Bialegostoku do Łomży (85km) zatankowałem za 100zl do prawie pustego zbiornika i dojeżdżając na miejsce miałem już rezerwę. Dodam ze w miejscach wtrysków 1 oraz 3 stało paliwo w tych szczelinach. Jest to mój pierwszy diesel więc wybaczcie jeśli palne coś nie mądrego ;p

 

Co to może być nie tak? Silnik ma dużo siły i nie czuję żeby coś się działo nie tak tylko po włączeniu na luz tak z 5 sekund pofaluje na wolnych obrotach a potem jest okej.

Kupiłem ten samochód kilka dni temu może za grosze ale kurcze szkoda by było żeby od razu coś poważnego było :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a próbowałeś dokręcić je? skoro masz tam mokro to widocznie puszczają, moze poluzowane? A pompa wtryskowa sucha?

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz sprawdzałem to tamte gumowe przewody co idą od wtrysku do wtrysku były strasznie luźnie bo tylko trąciłem i spadały no i ten materiał na nich był przemoczony. To może być tego wina? Ja kolor Betki mam biały i tam pod maską normalnie widać jak tryskała ta ropa bo cały lakier pod maską jest w czarnych cętkach. Jak to nie to to co dalej mam sprawdzać? Dodam, że jest jakiś przewód ucięty jak jest ta listwa pod kolektorami dolotowymi (trzy podłączenia na niej są do gumowych przewodów) i jeden na końcu jest ucięty i jest wolne podłączenie pod zbiorniczkiem wyrównawczym od płynu, te dwa miejsca należy złączyć przewodem tak? To nie jest jakieś podciśnienie? Wtryski nie są luźne, sprawdzał mi kolega.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej zrób zdjęcia i pokaż o co chodzi.

 

Wtryski nie muszą być luźne wystarczy, że podkładki są wykończone. Odtłuść to do sucha i odpal auto wtedy zobaczysz skąd leci. Tego za Ciebie nikt przez forum nie zrobi. Kup spray jakiś odtłuszczacz i jedziesz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i przewody te od powrotów z wtrysków wymienione są drugi raz wszystkie na nowe no i niestety ropa stoi już tylko na wtrysku tym sterującym...

 

Preparatem do sprawdzania szczelności zauważyłem, że sączy się z tego plastiku co kabel do niego na tym wtrysku idzie. Powiedzcie mi czy powstrzymam ten wyciek bez wymiany wtrysku? Wyciek już mnie denerwuje bo co nie postawię samochodu to plamki pod nim są jak nie z ropy to ropy z brudami co po silniku spłynie... I coś tak czuję, że tego paliwa to dosyć sporo może uciec szczególnie w dużym obciążeniu (4 osoby w aucie plus ewentualne górki itp)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.