Skocz do zawartości

Jaki silnik do e90?


suchatowka

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

O co chodzi http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-stanidealny100-serwisowana-ID6y3qhR.html

Przód po lifcie a tył nie. Jak to możliwe??

Czyżby spawana z 2-óch?

 

 

tak z 3\trzech zespawana, zadzwoń i się zapytaj, jak mówi przysłowie z przodu liceum z tyłu muzeum :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Witam!

O co chodzi http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-stanidealny100-serwisowana-ID6y3qhR.html

Przód po lifcie a tył nie. Jak to możliwe??

Czyżby spawana z 2-óch?

 

 

tak z 3\trzech zespawana, zadzwoń i się zapytaj, jak mówi przysłowie z przodu liceum z tyłu muzeum :)

 

 

To jest sztuka :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to głównie tykającą bombą może być turbosprężarka, bo

niejest to zbyt trwały element e90

 

Czyli poza turbosprężarką nie powinno nic siadać? ile takie silniki wytrzymują?słyszał ktoś coś?

 

 

Ogólnie myślę że silniki N47 są mniej problematyczne niż M47 - z tym że w N47 wymiana rozrządu przy przebiegu do 200 tyś powinna nastąpić praktycznie koniecznie - zwłaszcza w wersji silnika N47D20A (do ok połowy 2008 roku).

W M47 o rozrządzie praktycznie można zapomnieć bo prawie nikt tego nie wymienia, a auta z przebiegiem po 500 tys km to już nie taka rzadkość.

 

W M47 często niestety padają turbiny, zdarzają się zatarcia silnika na wale, problemy z pękającymi wałami...ale i tak to godne polecenia silniki które przy odpowiedniej eksploatacji bezproblemowo zrobią minimum pół mln km (wiadomo że sprzęgło i dwumasa wytrzyma raczej krócej niż te 0,5 mln km).

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak to jest z przebiegiem w E 90 270tys KM to jest dużo na takie auto?

 

Moim zdaniem nie dużo. Z tego co widziałem w e46 M47 to przebiegi w granicach 400 tyś i silnik nie brał oleju, trzymał moc także nie jest źle... Ale kupno BMW e90 z realnym nie skręconym przebiegiem to ciężka sprawa... Widziałem skręcone z 380 tyś na 180 tyś i lepsze kwiatki... Tekst handlarzyny bezcenny jak chciałem pojechać z nim do aso żeby sprawdzić przebieg: "nie mam czasu, przecież mówię że może coś tam miał skręcone za granicą..." szkoda tylko że przez telefon zarzekał się że ma książkę i podjedzie do aso...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do przebiegu, to trochę odbiegnę od tematu Bmw. Znajomy sprzedaje Suzuki Alto 1,1 benz, automat, rocznik 2003 lub 2004, kupił za granicą dwu letnie, sewisowane - są wpisy - ostatni przed sprzedażą z przebiegu 13 tyś km, lekko uszkodzone. Autem jeździła głównie żona. Przebieg na dzień dzisiejszy (w mojej ocenie 99,999% prawdziwy) - 49 900 km :shock:

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chris99 miejskie samochody ze słabymi benzynowymi silnikami robią dużo mniejsze przebiegi jak mocne diesle/benzyny i to jest jak najbardziej normalne... Znajomy 2 lata temu przejął od rodziny salonowe Renault Clio III 1.2, 65 ps, 2005 rok z przebiegiem 88 tyś km, ale auto prawie nigdy poza miasto nie wyjeżdżało...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze, to ja wolę auto z autostrad z przelotem 200k, niz z jazdy miejskiej ponizej 100k.

Dlatego pytanie czy przelot 280k to duzo, to pojęcie bardzo wzgledne. Bardziej bym popatrzyl na ilosc motogodzin

 

i jak tam ar_w kupiłeś już te e90 330xd za 36 tys PLN ? :)

hmmm, tyle sie rozpisujesz w tym dziale jako doradca innym natomiast zgodnie z polską mentalnością okazje cenowe widze że Cie nie odstraszają. Podrzuć zdjęcia, chętnie obejrzymy nowy/ przyszły nabytek i pogratulujemy :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze, to ja wolę auto z autostrad z przelotem 200k, niz z jazdy miejskiej ponizej 100k.

Dlatego pytanie czy przelot 280k to duzo, to pojęcie bardzo wzgledne. Bardziej bym popatrzyl na ilosc motogodzin

 

myślisz ze ktoś zapisuje motogodziny korzystając z auta?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i jak tam ar_w kupiłeś już te e90 330xd za 36 tys PLN ? :)

:norty: Co ty 36 tyś to za drogo... :twisted:

 

za drogo-nie za drogo ale myślę że nie kupił bo znając podejście kolegi ar_w to chciałby w tych pieniądzach mieć 330xd za 35-36k w stanie takim jakie kosztuje normalnie 50tys. Ale jak stwierdził "rynek polski weryfikuje ceny i ceny 330d są sztucznie zawyżone " zatem to normalne że powinny kosztować 10-15tys mniej w PL niż po sprowadzeniu z DE i zrobieniu wszystkich opłat :)

 

ale nie czuje się upoważniony do oceniania kolegi ar_w ,każdy niech robi jak chce. Jeden kupi 330xd za 35tys a inny z tego samego rocznika za 42 a jeszcze inny za 50tys. Tylko jak ktoś kupuje w dolnym przedziale cenowym to myślę że powinien otrzeźwieć i mieć oczekiwania adekwatne do wyłożonych na zakup pieniędzy a nie oczekiwać cudów że kupi dobre 330xd w cenie dobrego 318d bo 35-36k kosztują naprawdę dobrze utrzymane bezwypadkowe 318/320d z początku produkcji e90

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mnie się coś wydaję, że to o moim 330XD mowa :mrgreen:

 

I uwierzcie mi jak się okazało to na Polskie warunki jest i tak za drogo :duh: - i wszyscy w tej śmiesznej cenie wymagają "igły jak z salonu" A Tak się po prostu nie da :nienie: :nienie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mnie się coś wydaję, że to o moim 330XD mowa :mrgreen:

 

I uwierzcie mi na Polskie warunki to i tak jest duża cena - i wszyscy w tej śmiesznej cenie wymagają "igły jak z salonu" A Tak się po prostu nie da :nienie: :nienie:

 

 

ale co to znaczy że jak na polskie warunki to duża cena? Te auta nie rosną na drzewach tylko nowe kosztują ponad 200k i jak by nie kombinował po ściągnięciu z DE w dobrym stanie to minimum 45-50k więc dlaczego w PL ma być promocja o 10-15tys taniej :) ?

Ja mam kupca na moją za 38k ale nie oddam jej za bezcen i wolę dalej nim jeździć. Nie jest to igła z fabryki tylko 9letnie dobre auto z PL salonu z pewnymi niewielkimi moim zdaniem mankamentami bo gdyby cała była w oryginalym lakierze,przebiegiem oryginalnym do 150k i byłbym 1właścicielem od nowości to chciałbym za nią 50k. A tak to cena wynosi 42k i wcale nie będzie mi smutno jeśli pojeżdzę nią jeszcze z 2lata bo parcia na sprzedaż nie mam :)

 

Zgodzę się Bronx że każdy w tej śmiesznej cenie wymaga igły z salonu. 36000 to relatywnie sporo pieniędzy i warto przemyśleć zakup żeby potem go nie żałować, ale jak ktoś chce mieć igłę stan to niech kupuje 318/320d z 2005-2006roku a nie się sra za przeproszeniem na 330 które w tych pieniądzach będzie miało różne defekty . A jak się chce 330 w igła stanie to 50k na stół i wtedy coś się znajdzie zadowalającego nawet wybrednego kupującego.Cudów nie ma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vapor z tą ceną "na polskie warunki" chodziło mi o to, że w Płocku czy Radomiu są już e9x 330d za 30tys (to nic, że do opłat - ale w ogłoszeniu jest 30tys)

Dzwoni taki Klient do mnie i pyta co tak drogo, że muszę coś spuścić bo te auta można kupić za taniej - wiec odpowiadam "jedź i kup"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie to że się nie pokazała tylko Ty jej nie znalazłeś, są jeszcze inne alternatywne kanały sprzedaży aut, np. znajomi, rodzina, serwisy ogłoszeniowe lokalne, fora jak tutaj itd. itd. parę postów wcześniej ktoś fajnie napisał że dobre auto najpierw jest oferowane znajomym czy rodzinie więc często nawet nie trafia do portali aukcyjnych.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vapor z tą ceną "na polskie warunki" chodziło mi o to, że w Płocku czy Radomiu są już e9x 330d za 30tys (to nic, że do opłat - ale w ogłoszeniu jest 30tys)

Dzwoni taki Klient do mnie i pyta co tak drogo, że muszę coś spuścić bo te auta można kupić za taniej - wiec odpowiadam "jedź i kup"

 

U nas klient musi poczuć to, że przechytrzył wszystkich (nawet siebie..). Stąd padła po 28-30 tys sprzedają się w kilka dni, a dobre sztuki powyżej 40 tys stoją i sprzedać się nie mogą :) Jak to działa na co dzień ?

 

"Kupiłem e90 330d za grosze, najtańsza na allegro - wooow kozak, ty to jesteś interesiarz"

vs.

"Kupiłem e90 330d, drogo dałem ale auto tego warte - stary... ale przepłaciłeś, co za gamoń".

 

Stąd też większość ludzi, to "łowcy okazji".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Jakie macie uwagi/komentarze do poniższej oferty? Jest sens się pofatygować ?

 

http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bi-xenon-skoranawi-oryginalny-lakier-163psidealna-ID6y61ub.html

 

 

Wracam z tematem powyższego E91 320d. Otrzymałem nr VIN: WBA AUY1070A989522. Prośba o ew. sprawdzenie jak się ma opis do rzeczywistości. Dzięki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszytsko łądnie pięknie piszecie, ze auta za 50 koła sa wporzo a te za 36 to smieci, tylko ze na naszym rynku brak modeli po 50 koła z lat 2006 sa tylko takie do max 40 tys.pln, wiec mam rozumiec że w ciagu 2 miesiiecy niepokazała sie zadna igła na sprzedaz w polsce?

 

http://allegro.pl/seria-3-e90-2005-2012-18078?a_text_i[1][0]=2006&a_text_i[1][1]=2006&a_text_i[14][0]=230&a_text_i_enabled[1][0]=1&a_text_i_enabled[14][0]=1&order=pd&a_enum[16][2]=2&a_text_i[14][1]=240

 

przecież nawet na allegro masz 10 sztuk 330d z 2006roku za ponad 40tys więc nie wiem o czy ty mówisz ?

 

po za tym nie napisalem ze 330d za 36k to śmieć tylko jeśli ktos szuka auta w super stanie technicznym oraz wizualnym to niech kupuje w tej cenie uboższy silnik 318 lub 320 do 2006r. a jesli juz chce koniecznie za 36k miec 330 to niech spuści z tonu i nie oczekuje stanu salonowego w tych pieniądzach bo te auta są droższe od 318/320 o conajmniej 7-8 tys

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Jakie macie uwagi/komentarze do poniższej oferty? Jest sens się pofatygować ?

 

http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bi-xenon-skoranawi-oryginalny-lakier-163psidealna-ID6y61ub.html

 

 

Wracam z tematem powyższego E91 320d. Otrzymałem nr VIN: WBA AUY1070A989522. Prośba o ew. sprawdzenie jak się ma opis do rzeczywistości. Dzięki!

 

 

Tak jak wspominaliśmy wcześniej - Auto z Holandii :)

 

Data for vehicle identification number: WBAUY71070A989522
Model description:	320d EfficientDynamics Edition
Market:	Europa
Type:	UY71
E-Code:	E91 (MUE)
Chassis:	touring
Steering:	links
Doors:	5
Engine:	N47D20O1 - 2,00l (120kW)
Drive:	Heckantrieb
Transmission:	manuell
Body Color:	Schwarz 2 (668)
Upholstery:	Leder Dakota/d3 Sattelbraun (LCD3)
Production date:	09.05.2011
Assembled in:	München



Code	Serienausstattung	Standard Equipment
S1CBA
CO2 Umfang	CO2 package
S1CDA
Brake Energy Regeneration	Brake Energy Regeneration
S249A
Multifunktion für Lenkrad	Multifunction f steering wheel
S2ATA
BMW LM Rad Streamline 306	BMW LA wheel Streamline 306
S321A
Exterieurumfänge in Wagenfarbe	Exterior parts in vehicle color
S4CGA
Interieurleisten "satin-silber" matt	Interior strips, "satin-silber" matt
S520A
Nebelscheinwerfer	Fog lights
S548A
Kilometertacho	Kilometer-calibrated speedometer


Code	Sonderausstattung	Optional Equipment
S1CAA
Selektion COP relevanter Fahrzeuge	Selection of COP relevant vehicles
S1CCA
Auto Start Stop Funktion	Auto start/stop function
S230A
Zusatzumfang EU-spezifisch	Extra package, EU-specific
S255A
Sport-Lederlenkrad Airbag	Sports leather steering wheel
S2PAA
Radschraubensicherung	Lug bolt retainer
S302A
Alarmanlage	Alarm system
S320A
Entfall Modellschriftzug	Deleted, model lettering
S3ATA
Dachreling Aluminium satiniert	Roof rail, aluminum, satin finish
S441A
Raucherpaket	Smoker package
S493A
Ablagenpaket	Storage compartment package
S502A
Scheinwerferreinigungsanlage	Headlight cleaning system
S507A
Park Distance Control hinten (PDC)	Park Distance Control (PDC), rear
S522A
Xenon-Licht	Xenon Light
S534A
Klimaautomatik	Automatic air conditioning
S540A
Geschwindigkeitsregelung	Cruise control
S606A
Navigationssystem Business	Navigation system Business
S612A
BMW Assist	BMW Assist
S615A
Erweiterte BMW Online Information	Expanded BMW Online Information
S616A
BMW Online	BMW Online
S633A
Vorbereitung Handy Business	Preparation, mobile phone, Business
S698A
Area-Code 2 für DVD	Area-Code 2 for DVD
S6AAA
BMW TeleServices	BMW TeleServices
S6ABA
Steuerung Teleservices	Control for Teleservices
S6VCA
Steuerung Combox	Control for Combox
S845A
Akustische Gurtwarnung	Acoustic belt warning
S868A
Sprachversion niederländisch	Language version, Dutch
S877A
Entfall Überkreuzbedienung	Delete cross-pattern operation
S886A
Bordliteratur holländisch	On-board vehicle literature Dutch
S8S2A
Codierung Alarmsignal	Coding alarm signal
S8S3A
Automatische Verriegelung beim Anfahren	Automatic locking when driving off
S8SCA
Freischaltung Telematik länderspez.	Telematics access request,country-spec.
S8SPA
Steuerung COP	Control unit COP
S8TLA
Tagfahrlicht Front und Hech aktiv	
S8TNA
Tagfahrlicht über Lichtmenü	

Strona internetowa : http://www.moto-check.pl

Kontakt : biuro@moto-check.pl

Tel : 511-105-106, 506-105-106

Na hasło "BMW KLUB" - 15% zniżki, na każdą usługę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie koledzy, prawda jest taka że prawie każdy kupując używane auto, oczekuje Mercedesa w cenie Malucha - i tu jest największy problem.

Jeśli ktoś potrafi sobie sam naprawić, jest mechanikiem, lakiernikiem - to może polować na jakieś tam okazje, ale taki normalny przeciętny klient który nawet sam nie potrafi wymienić podstawowych spraw w aucie, z dużym prawdopodobieństwem zaliczy mniejszą lub większą wtopę, i przy następnych okazjach zastanowi się 10 razy zanim kupi taką okazję.

Prześledźcie ceny na zagranicznych stronach z autami, dodajcie do tego koszty sprowadzenia, wszystkie opłaty, prowizję handlarza oraz pakiet startowy (często lekko 10% wartości auta) i wtedy wyjdzie rzeczywista cena i wartość danego auta. Ciekawe dlaczego takie auta są w PL tańsze niż na zachodzie...Czy handlarze robią mam prezenty i dokładają z własnej kieszeni do auta :nienie:

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej są przekręty na podatku (np. umowa spisywana bezposrednio ze sprzedawcą, bez posrednika - handlarza), czesto sa sprowadzane samochody lekko uszkodzone, ktore nie stanowią zagrożenia po naprawie, wówczas koszt zakupu jest o wiele niższy, akcyza za takie auto automatycznie też.

Polak to tanio naprawi, a wiec sumarycznie wychodzi cena podoba, jak nie tańsza niż na zachodzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co kiedyś obserwowałem, to auta lekko uszkodzone wcale nie wychodziły po naprawie wyraźnie taniej niż całe - jedynie takie prawie "total schade" :wink: były dużo tańsze. Chyba jedyna szansa taniego/tańszego zakupu, to auto z prywatnych rąk (z lekkim uszkodzeniem) - ale to wbrew pozorom jest trudne (handlarze np w DE mają tak opanowany rynek, że mają namiary na auta np z ogłoszeń w gazetach, zanim te trafią do kiosków. Mi udało się kupić E81(silnik), ale to normalnie z Mobile.de.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Jakie macie uwagi/komentarze do poniższej oferty? Jest sens się pofatygować ?

 

http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bi-xenon-skoranawi-oryginalny-lakier-163psidealna-ID6y61ub.html

 

 

Wracam z tematem powyższego E91 320d. Otrzymałem nr VIN: WBA AUY1070A989522. Prośba o ew. sprawdzenie jak się ma opis do rzeczywistości. Dzięki!

 

 

Tak jak wspominaliśmy wcześniej - Auto z Holandii :)

 

 

Także dobrze by było zdobyć oryginalny nr rejestracyjny - to może znajdzie sie coś wiecej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po numerach można dojść do Holenderskiej oferty sprzedaży (sprawdzimy jak był oferowany, netto-brutto).Bez numerów rejestracyjnych można na obecną chwilę odczytać takie info jak :

 

NAP (Nationale Auto Pas) :

Pojazd nie zgłoszony do programu NAP

 

Historia właścicieli :

Właściciel 1 2011-05-31 - 2014-12-23 (1302 dni) Leasing prywatny

Właściciel 2 2014-12-23 - 2015-01-08 (16 dni) Firmowy

Właściciel 3 2015-01-08 - 2015-01-15 (7 dni) Firmowy

Właściciel 4 2015-01-15 - 2015-02-10 (26 dni) Firmowy

Właściciel 5 2015-02-10 - 2015-02-11 (1 dni) Importer

Strona internetowa : http://www.moto-check.pl

Kontakt : biuro@moto-check.pl

Tel : 511-105-106, 506-105-106

Na hasło "BMW KLUB" - 15% zniżki, na każdą usługę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.