Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Olej po prawej stronie silnika, kopcenie na niebiesko i większe spalanie. Jak zobaczyłem silnik na podnośniku, to wszystko wskazywało na turbo, ale po zdjęciu przewodów i "pomacaniu" wirnika wygląda na to, że turbawka jest ok. Mechanik mi się przyznał, że jak kilka tysięcy kilometrów temu zabierał się za odmę, to tylko separator wymienił, a nie cały komplet z obudową. :mad2:
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

w beemach 3d zasilanie T jak i odplyw oleju jest przynajmniej czescioo na gumowych wezach ... ta guma w 10letnich dziadziach jest w roznych stanie. Proponuje zasilanie takze zmienic (odplyw mozna sobie cbhyba podarowac bo wraca do michy a zanim daje pojdzie w silnik idzie przeciez przez filtr... zasilanie jednak idzie prosto w T... jest paproch i idzie w T

Sa jakiesz uszczelki do przykrecenia T do kolektora i wydechu ale zalozenie starych nie niesie ryzyka dla T ale grozi wyciekami itp (kazdy wybiera wg siebie czy to zmieniac)

Przemek

400ps/830Nm ( a było tylko 235 :D)

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=299251

Opublikowano

Uszczelki już leżą od pewnego czasu i czekają.....

Co do przewodów to sprawdzę organoleptycznie po wyjęciu....

I tak muszę dolot rozbierać i całość wymyć.... Łącznie z intercoolerem....

 

 

Olej i filtr też już czeka .....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.