Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,

Poszukiwania 330XI trwają (Poprzednie auto z Lublina zniknęło dosłownie parę dni po komentarzach w tym dziale, więc chyba trop był dobry ..):)

Jutro jadę do Warszawy oglądać ten egzemplarz:

 

http://otomoto.pl/bmw-330-330-xi-C32392567.html

Z informacji dodatkowych:

Właściciel wspominał, że autem zajmowały się osoby (mechanicy) z forum BMW - nie wiem dokładnie czy z tego:)

Mam zdjęcia z ogniskami rdzy na styku błotników i zderzaków:

http://s12.postimg.org/6prs0eq2x/image1.jpg

http://s27.postimg.org/jiu2pa48f/image2.jpg

http://s22.postimg.org/xg9yhxb71/image3.jpg

 

Co sądzicie?

 

Dane z VIN:

------------------------------------------------------------------------

Data for vehicle identification number: WBAEP51000PF08425

Model description: 330XI

Market: Europa

Type: EP51

 

E-Code: E46 (3FL)

 

Chassis: touring

Steering: links

Doors: 5

Engine: M54 - 3,00l (170kW)

Drive: Allrad

Transmission: manuell

Body Color: Black Sapphire Metallic (475)

 

Upholstery: Standardleder/schwarz (N6SW)

Production date: 08.04.2002

Assembled in: Regensburg

 

 

Code Standard Equipment

S210A Dynamic stability control

S351A

S411A Window lifts,electric,front/rear

S473A Armrest front

S520A Fog lights

S548A Kilometer-calibrated speedometer

S550A On-board computer

S832A Battery in luggage compartment

S851A Language version German

 

 

Code Optional Equipment

S167A EU4 exhaust emissions standard

S203A 4-wheel drive

S249A Multifunction f steering wheel

S255A Sports leather steering wheel

S261A Side airbags for rear passengers

S302A Alarm system

S358A Climate comfort windscreen

S386A Roof railing

S423A Floor mats, velours

S459A Seat adjuster, electric, with memory

S464A Ski bag

S494A Seat heating driver/passenger

S508A Park Distance Control (PDC)

S521A Rain sensor

S534A Automatic air conditioning

S650A CD player

S661A Radio BMW Business (C43)

S863A Retailer Directory Europe

S879A On-board vehicle literature German

S915A Delete clear coat

Opublikowano

Dzięki za odpowiedź na posta.

Mam parę pytań:)

Gałka biegów zmieniona

Jak powinna oryginalnie wyglądać gałka zmiany biegów?

 

uszczelka drzwi albo ufajdana albo rozerwana.

Czy chodzi o uszczelkę z przodu po prawej stronie?

Podobno została uszkodzona (dobrze się nie trzyma) przy wymianie podsufitki.

 

W przebieg nie chcę mi się wierzyć.

Właściciel twierdzi, że auto przywiózł ze Szwajcarii we wrześniu 2009 roku z przebiegiem ok 125 tyś.

Od tego czasu auto było użytkowane w Warszawie jako auto rodzinne.

Co przemawia za nieautentycznością przebiegu (poza rocznikiem :wink: )?

Opublikowano

Jeśli się nie mylę, to jest gałka od e90. Gałki do e46 wyglądają tak: KLIK.

 

Uszczelka drzwi od strony kierowcy na dole.

 

Przebieg - sprawa dyskusyjna, nie upieram się. Skoro auto ze Szwajcarii, zapytaj czy ma książkę serwisową, niech pokaże. Jeśli będzie książka - to spróbuj się skontaktować z ostatnimi serwisami, w których auta było serwisowane w celu potwierdzenia przelotu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

 

Uszczelka drzwi od strony kierowcy na dole.

 

Przebieg - sprawa dyskusyjna, nie upieram się. Skoro auto ze Szwajcarii, zapytaj czy ma książkę serwisową, niech pokaże. Jeśli będzie książka - to spróbuj się skontaktować z ostatnimi serwisami, w których auta było serwisowane w celu potwierdzenia przelotu.

 

Ta uszczelka wygląda fatalnie. Auto ze Szwajcarii powinno mieć oryginalny papier z corocznych przeglądów spalin. To wiarygodny dokument przebiegu... jakos 95% aut w Polsce tego papieru nie ma....

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.