Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam , mam problem z moim e39, do około 2,54 - 2,5 tys obrotów muli, powyżej jest już lepiej ale też chyba nie tak jak być powinno. Mam model z 2000 roku w manualu 193 konie, przy 100 km/h na 5 tym biegu , gaz do oporu a przyspiesza prawie nic ...

 

Czy może być to wina przepływki ? , Zatkanych filterków w elektrozaworach o których pisze robertbmw w swoich postach ? Nie świeci się check engine ani nic z tych rzeczy.

 

Czy jest ktoś z wawy kto ma zdrową 530d 193 hp dla porównania jak to ma chodzić ?

Opublikowano
Czemu nie poszukałeś najpierw tylko do razu zakładasz temat.Zobacz mój temat na tej samej stronie :evil: viewtopic.php?f=72&t=241434 --- przeczytaj i możesz dalej pisać pytać,że ja go założyłem nie znaczy że nie można pisać o sobie.
Opublikowano
Nie masz co porównywać jeżeli masz chociaż cień wątpliwości ze auto jest słabsze bo ten silnik urywa koła w tym aucie.Podepnij pod kompa,zobacz jak mierzy przepływka,jakie jest doładowanie itp.
Opublikowano
postawiłem go pod światłami z moim starym 406 2.0 Hdi 110hp i do 100 na godzine szły równo a starałem się e39 najlepiej jak mogłem zero uślizgu na starcie itp. Więc coś nie tak. Zajrzałem do dolotu nie widać żeby metalowe kolanka i tak dalej były skorodowane opaski też dobrze podokręcane, może przepływka ..
  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.