Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Bmw 520 MB50 92rok, sterownik siemens , bez gazu i bez vanosa ,mam takie objawy że przy raptownym dodaniu gazu słychac jakby syczenie w pobliżu korektora ssącego ,jakby lewe powietrze ,sprawdzałem ale wszystkie przewody całe ,silnik się przydusza przy dodaniu gazu i ten szum powietrza ale tylko przy niższych obrotach na wysokich już nie słychac ,wszystkie czujniki sprawdzone , przepływka jak odepnę to silnik gaśnie ,czyli dobra ,sonda też ok,na diagnostyce brak błędów ,silnik pracuje równo , brak mocy ,sprawdzałem inne bmwe i reagują na gaz super i nie ma tego syczenia , Czy możliwe jest że kolektor wydechowy jest pęknięty ,lub uszczelki kolektora przy głowicy, :?: Wogule jak sprawdzic szczelnośc kolektora ssącego prostym sposobem :?: Prosiłbym o pomoc :? Dzięki Pzdr
Opublikowano
Kup samostart i popryskaj w okolicach gdzie słychać szum kiedy silnik będzie pracował na wolnych obr. ale tak żeby nie zasysał samostartu przez dolot od strony filtra. Jeśli obroty lekko się podniosą lub zabujają tzn., że bierze lewe powietrze.
Wyłącz światła w dzień - wróć do normalności !!!
Opublikowano
Ja mam to samo kolego. Też słychać syczenie na wolnych obrotach. U mnie ewidentnie widać uszkodzoną uszczelke kolektora ssącego na 6 cyl. Już wiem że muszę ściągać kolektor. Mam LPG i pewnie mam to od wystrzału w kolektor. U ciebie nie ma LPG więc trudniej dojść przyczyny. Może ze starości uszczelka padła.
Nie chcem, ale muszem... jeździć na gazie.
Opublikowano
Ale u mnie nie słychac jak chodzi na biegu jałowym ,tylko jak dodam raptownie gazu z niskich obrotów , na wysokich już tego nie ma ,tak jakby gdzieś ssał lewe powietrze ,starterem tego nie sprawdzę bo szybko wyparowuje jak próbuję obok korektora popsykac ,Niewiem jak jeszcze to mozna sprawdzic :?:
Opublikowano
Ale u mnie nie warjują obroty i nie szarpie, czasem lepiej się wkręca ,a czasem ma doła (przeważnie),chodzi mi o to ssyczenie , jakby brał lewe powietrze ,przy dodaniu raptownie gazu , na wolnych obrotach tego nie ma ,Czy u ciebie było podobnie :?: Jak bym miał nieszczelny korektor to by chyba obroty warjowały a u mnie chodzi w miarę równo ,podczas jazdy nieszarpie,
Opublikowano
u mnie tez w zasadzie chodzil rowno, czasami sie zawieszaly obroty, ale cholernie syczal na wolnych obrotach, na wysokich nie bylo slychac tzw syczenia, ale brakowalo mu "dołu" jakby nie dostawal paliwa.
Opublikowano

Ja u siebie (E34, 2.0, 95r, sterownik siemensa, vanos, bez gazu) też mam taki objaw. Syczenie słychać tylko przy raptownym dodaniu gazu, jak pracuje na wolnych obrotach lub się już wkręci na wyższe to tego nie ma.

Silnik pracuje równo, obroty nie falują, ale jest jeden denerwujący mankament i nie wiem czy z tym związany, a mianowicie przy ruszaniu ciężko utrzymać stałe obroty, silnik przygasa a jak lekko wcisnę pedał to leci za wysoko i tak w kółko. Nie zawsze to występuje a jest jeszcze bardziej odczuwalne na wstecznym.

Opublikowano
Ale u mnie nie warjują obroty i nie szarpie, czasem lepiej się wkręca ,a czasem ma doła (przeważnie),chodzi mi o to ssyczenie , jakby brał lewe powietrze ,przy dodaniu raptownie gazu , na wolnych obrotach tego nie ma ,Czy u ciebie było podobnie :?: Jak bym miał nieszczelny korektor to by chyba obroty warjowały a u mnie chodzi w miarę równo ,podczas jazdy nieszarpie,

racing syczy bo ma syczeć - kolektory plastkowe tak syczą, ja mam to samo, niestety ale taki efekt syczenia dają kolektory plastikowe, w metalowcyh juz tego nie ma.

Nie wiem dokladnie o co chodzi ale jezeli tylko o syczenie to tak jak pisałem wyżej - mam dokladnie taki sam silnik ja ty M50B20 bez vanosa.

Pozdro.

http://img221.imageshack.us/img221/9561/bmw9bq.jpg
Opublikowano
Katar14 skoro też tak masz ,to to już sobię odpuszczę ,będę szukał gdzie indziej przyczyny , :? Sbrubuję sondę wymienic ,ale to jest 5 voltowa ,będzie ciężko znależc zamiennik ,pewnie jest sporo droższa :!:
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Koledzy niestety ale u mnie przyczyną syczenia była pęknięt uszczelka pod kolektorem ssącym. 5 dni temu to naprawiałem. Szkoda tylko że nie miałem aparatu przy sobie. Pokazałbym wam jak pięknie się uszkodziła. Pękł kołnierz okalający szpilę i powietrze leciało przez śrubę na 6 cyl. Mała pierdółka a kupa przy tym roboty bo trzeba płyn chłodzący spuszczać, potem zalewać i odpowietrzać bumę. Teraz wolne obroty mam jak dzwon równiutkie :D
Nie chcem, ale muszem... jeździć na gazie.
Opublikowano
A słyszałeś syczenie na wolnych obrotach ,czy tylko przy dodawaniu gazu :? miałeś brak mocy ,Jak doszłeś że to właśnie przez korektor ciągnie lewiznę :?: Ja już się poddałem :evil: Stoi w komisie :( J.......na zamuła :mad2:
Opublikowano

1 objaw to na wolnych obrotach wyraźne syczenie w komorze silnika,

2 to trzęsienie autem i praca podobna do traktora,

3 przy zimnym silniku spadek wolnych obr poniżej normy (ok 500), jak się nagrzał to w miarę trzymał je,

4 przy dodawaniu gazu podczas jazdy efekt zanika, tak powyżej 2000obr nabierał wyraźnie mocy.

Nie chcem, ale muszem... jeździć na gazie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.