Skocz do zawartości

Problem z Odpalaniem/obrotami e39 4.4 (m62b44)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, od pewnego czasu mam problem z moim BMW a konkretnie :

- zazwyczaj po postoju, czasami godzina a czasami więcej ma problem z odpaleniem, rozrusznik strasznie długo kręci aż załapie, dodam że przy takim kręceniu zalewa się że czuć od niej paliwo, jak już odpali pracuje nie równo, oczywiście po pewnym czasie falowanie na obrotach uspokaja się do czasu gdy wcisnę pedału sprzęgła np. przy hamowaniu wtedy potrafi ją tak bujnąć że zapala się kontrolka od ładowania.

Po puszczeniu z gazu szarpie samochodem, przy bardzo delikatnym przyśpieszaniu też potrafi poszarpywać.

Tak się składa że kolega ma podobny silnik i mogę od niego poprzekładać do mnie sprawne czujniki i sprawdzić czy to akurat to nie jest wina któregoś z nich, sprawdziłem już czujnik :

- położenia wałka

- wału korbowego

- przekładałem nawet krokowy dalej tak samo, dolot sprawdzony szczelny.

Myślałem też że może być to wina odmy, ale raczej nie wydaje mi się sprawdzałem bagnet na zapalonym silniku nie zasysa go, daję się wyjąć bez najmniejszego oporu.

Brakuje już mi pomysłu co jest nie tak z tym samochodem.

Jeżeli ktoś wie albo domyśla się co może być przyczyna takiego zachowania mojego BMW niech pisze :)

Opublikowano

podłacz pod kompa i zobacz co sie dzieje, na pewno cos wyskoczyło.

 

rozumiem ze podtlenku LPG nie posiadasz?

-->> masz problem z bmką, potrzebujesz diagnostyki, podpięcia pod kompa? napisz a pomogę[/b
Opublikowano
Po podłączeniu nic konkretnego nie wyskakuje, no niestety posiadam podtlenek ale zresetowałem komputer i od tygodnia jeżdżę na samej benzynie.
Opublikowano

Po podłączeniu wyskakują błędy:

- 168 idle adjuster opening coil

- 75 misfire recognition kat - damagd sum defect

- 70 misfire recognition kat - damaged cylinder 8

- 120 vehicle speed (signal wheel sensor)

- 108 permanent supply.

Błędy dają się skasować i nie pozostają w pamięci inpy.

Opublikowano

Witam Cię kolego. U mnie z kolei po dłuższej jeździe miał kłopoty z odpaleniem ,silnik szarpał i nierówno pracował. Też mam na podtlenku lpg więc mój mechanik postawił na przepływkę - i po podłączeniu pod kompa okazało się że miał rację (nie na każdym kompie pokaże błąd przepływki). Po założeniu nowej jak ręką odjął ,tylko trzeba ponownie skasować błąd i w niektórych przypadkach pośmigać trochę żeby się nowa zaadoptowała. Ja za Bosha zapłaciłem 450 pln-ów.

Pozdrawiam i życzę żeby to była tylko przepływka.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.