Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam forumowiczow. Mam duzy problem z moim bmw. Minowicie silnik 1.6 m40 na pasku benzyna + lpg II gen. Jadac samochodem nie wazne czy na pb czy lpg strasznie zaczelo telepac silnikiem, szczegolnie przy nizszych obrotach. Wymienilem kable wn i swiece gdyz byly w okropnym stanie. Niestety nie pomoglo. Samochod nadal palil jakby na trzy gary i czasem na dwa. Dodam ze przy wyzszych obrotach bylo ok tzn powyzej 2000. Pare dni temu odpalilem auto i bylo normalnie ale poprzejechaniu kilku km zaczelo go strasznie mulic, strzelal z wydechu i zgasl. Od tej pory nie odpala wogole. Co zostalo sprawdzone: czujnik polozenia walu, krokowiec, przeplywomierz, cewka i kable wn, swiece, wtryski, kopulka i palec rozdzielacza, dolot szczelny, rozrzad ustawiony prawidlowo, pompa podaje paliwo. Iskra na swiecach jest i swiece sa mokre od paliwa wiec jest ok(wtryski sprawne!). Co moglo sie stac? Brak mi juz pomyslow dodam jeszcze ze nie ma wyciekow z silnika i nic w nim nie stukalo czy cos podobnego. Prosze o pomoc
Opublikowano

Poki co nie mam jak podpiac pod kompa, ile powinna wynosic kompresja na zimnym silniku? Na mysl przychodzi mi jeszcze dme

 

Wysłane z mojego AW132 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Ale mowisz o cieplym silniku? Gdyby sonda padla wogole by nie zapalil?

 

Wysłane z mojego AW132 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
sprawdze jutro sonde, tez mi na nia wyglada chociaz do glowy przyszedl mi jeszcze elektrozawor paliwa i cisnienie pompy paliwa(moze za duze- regulator cisnienia)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.