Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam,

 

chciałem wam napisać o moim doświadczeniu z nowym zawieszeniem bo może zaciekawi to pare osób.

 

Kilka tygodni temu przy niewielkich mrozach zamrazł mi lewy przedni amor, potworne uczucie w trakcie jazdy, nie polecam :). a że mam ok 300 tys km na orginalnych amorach i sprężynach postanowiłem wymienić cały komplet wraz z poduszkami.

nie chciałem montować standardowego zawieszenia bo przerażał mnie efekt podniesienia auta co jest prawie pewne w stosunku do tego co było na starych.

koszt grał jak zawsze dużą rolę więc najwyższa półka odpada.

dwie sensowne alternatywy to było dla mnie montaż, sprężyń eibach z obniżeniem 30/25 plus amory sachs advantage lub gwintowane zawieszenie Vogtland. zdecydowałem się na to drugie ponieważ jest to dedykowane do tego auta i ma dużo dobrych opinii na zachodzie, bo w polsce jeszcze niewiele można się o tej marce dowiedzieć.

wczoraj odebrałem auto i powiem tak na razie twardo, i inaczej. spodziewałem się że będzie twardo ale może nie aż tak, przedstawiciel tej firmy zapewniał mnie o tym że komfort zostanie zachowany, na razie nie jest tak do końca. zobaczymy podobno takie zawieszenia potrzebują czasu aby się ułożyć i po kilkuset km trzeba zrobić geometrie i może będzie lepiej.

co jest pozytywne to reakcja na zmiany kierunku, chłopaki bajka, nie ma pływania czy nachylania się na zakrętach autko stoi. co mnie martwi i tu moje pytanie do was mechanik troche mi ponarzekał na montaż tyłu, twierdzi że te zwoje są zbyt blisko siebie i ocierają o siebie,

rzeczywiście te dolne zwoje sprężyny leżą na sobie i tak się zastanawiam czy to tak ma wyglądać?

jakby ktoś miał podobne doświadczenie proszę o podpowiedź.

pozdrawiam

Opublikowano

witam .a jak to wyglada na aucie,jaki przeswit.zröb jakies fotki bokiem.

masz tez dystanse zalozone ,jakie masz laczki?

bo mam taki dylemat : ze chcialbym szersze laczki zalozyc (mam 225/55 r 16 standard)

a myslalem oszerszych i o dytansach ,takich aby wyröwnac felge z blacha nadkola(tak jak bys patrzyl z göry auta)

tylko niewiem jakby to sie mialo do dsc3 , czy nie zawarzylo by to na jego funkcjonowaniu(bezpieczenstwo idzie przed kosmetykä czy wygladem)

czy po prostu nie bedzie reagowal np.za pözno?

ale offtopa zrobilem .

sory :mad2:

z mojä bee nie idzie sie nudzic
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dla DSC liczy się przecież obwód koła, a nie jego szerokość, więc jak zachowasz taki sam obwód dla przodu i tyłu to będzie okej :wink:
Opublikowano
Orientujesz się czy do kombiaka taki zestaw występuje?

 

szczerze ci powiem że nie wiem, jak będziesz chciał to dam ci numer telefonu do przedstawiciela Vogtland na Polske, z którym byłem w kontakcie w sprawie zakupu.

 

jeśli chodzi o wygląd to na razie nie ma chyba co oceniać. sprezyny na najwyższym gwincie są ok -30 mm w stosunku do standardowego zawieszenia

 

mechanik kazał mi pojeżdzić troche aby sprężyny osiadły i się dostosowały, i po kilkuset km podjade do niego i ustawimy tak wysokość aby dobrze to wyglądało. myślę że tył zostawię na -30mm a przód może -40mm.

na razie nie będe robił fotek bo mam paskudne zimówki r16, zrobię jak zmienie koła na letnie 235/18 na obu osiach. chce wstawić dystanse i mam już nawet upatrzone ale dopiero wraz z letnimi oponami.

 

wczoraj jeszcze pośmigałem troche i jest jak pisałem, prowadzi się świetnie, naprawdę bez porównania ale niestety trochę twardo.

Opublikowano
A czy na tym zawieszeniu do się zrobić +40mm :mrgreen:

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

Opublikowano
Haha offroad to może nie :mrgreen: ale troszkę jeżdżę z przyczepą kempingowa i czasami przydało by się te +40mm

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

Opublikowano
Haha offroad to może nie :mrgreen: ale troszkę jeżdżę z przyczepą kempingowa i czasami przydało by się te +40mm

 

Nie chcę sobie nawet wyobrażać, jak to by wyglądało :D

A-Z

Myjnia ręczna ● pranie tapicerek ● czyszczenie skór ● doradztwo zakupowe

Ul. Sportowa 6, 55-095 Mirków ok. Wrocławia

536 - 802 - 804

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

To by właśnie nie wyglądało :mrgreen:

W e46 mam haka i często śmigam z przyczepką, ale zasada jest prosta, nacisk na haka ok 50kg, nie wywala wtedy zawieszenia z tyłu, i nie "siada" tył.

Więc podnoszenie zawieszenia jest raczej trochę średnim pomysłem.

Lepiej pomyśl nad lepszym rozkładem masy w kempingu :cool2:

Opublikowano

Nie chodzi mi o to aby auto było cały czas podniesione bo faktycznie wyglądało by to śmiesznie, ale czasami są takie sytuacje

że wjazdy na jakieś drogi czy kempingi są takie że brakuje mi tych 4 czy 5 cm więcej. U mnie wygląda to tak jak na foto i po zwykłej drodze

nie ma problemu ale uwierzcie mi że są takie drogi np. Rumunia czy Albania ze ten prześwit zwiększony na pewno by się przydał, szczególnie

gdy są podjazdy i w dodatku progi wtedy szorowanie brzuchem jest murowane :shock:

Oczywiście przepraszam za OT ale tak zapytałem bo na takim zawieszeniu się nie znam, a myślałem że jak można obniżyć to można i podwyższyć :mrgreen:

http://i.imgur.com/AGifF5N.jpg

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
uwierzcie mi że są takie drogi np. Rumunia czy Albania ze ten prześwit zwiększony na pewno by się przydał

W Polsce też są i to nawet bardzo dużo :mrgreen:

Opublikowano
Ale u nas są w standardzie :mrgreen:

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

Opublikowano
jak wstawisz nowe sprężyny standardowe i nowe amory to autko pójdzie ci trochę do góry i przez jakiś czas będzie wyżej
  • 1 rok później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Myślę że po półtora roku kolega problem rozwiązał, także gratuluję odkopu.

Montować nivo? Po co? 99% osób je wywala, bo po prostu jest dość awaryjne i drogie w naprawach.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.