Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Koledzy mam pytanie, bo dziś chcę wymienić pasek klinowy, ten długi, napędzający alternator, wspomaganie itd. Musze również wymienić rolkę, ta która jest przykręcona na obudowie alternatora i tak powiem, że zastanawiam jak się za to zabrać. Czy muszę odkręcić napinacz? Podpowiedzcie jak się za to zabrać.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Napinacz tylko rozluzniasz kluczem, zdejmujesz stary i zakladasz nowy. Zrob sobie zdjecie przed, tak na wszelki wypadek :D nic trudnego :)

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie pamiętam dokładnie jak to wygląda, czy pasek klimy też trzeba zdjąć?

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jesli masz pasek papy wody/pradnicy za paskiem sprezarki klimatyzacyjnej to musisz obie zdjac ale tez masz tam napinacz to tak samo bez problemowo powinno pujsc.

Ja mam u siebie wszystko na jednym pasku troche platanina z zakladaniem ale nie jest zle :D

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.