Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Czy to prawidłowe ze obroty silnika bardzo szybko spadają od razu po wciśnięciu sprzęgła i ciężko jest zachować płynną zmianę biegów, troszkę lepiej jest zaraz po odpaleniu zimnego silnika ale tylko przez kilka pierwszych zmian biegu wtedy to po wciśnięciu sprzęgła obroty na chwilkę dosłownie zostają w tej samej pozycji i chyba troszkę wolniej spadają dzięki czemu zmiana biegu jest płynniejsza a raczej prawidłowa wręcz bo tak to co zmiana biegu to kop.

ps.

e39 523i 2.5L 2000r LPG objaw jest na obu paliwach i był przed montażem LPG.

Opublikowano

Ale spadają na wolne obroty czy jeszcze niżej? BO jak jeszcze niżej niż wolne obroty to normalne że szarpie jak nie to coś masz nie tak z przeniesieniem napędu albo ewentualnie z układem zapłonowym.

Jak powoli puścisz sprzęgło też to występuje?

Możesz mieć wywaloną dwumasę luz wału, luz na półosiach, luz na tulejach tylnych sanek

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
przyjżalem sie poraz kolejny disa i nie działał w zasadzie w ogóle, póki co zamknąłęm na sztywno zatkalem tez dziurke te wewnetrzna aby miec pewnosc ze membrana nie przepuszcza lewego powietrza, i to jest przełom w moich zmaganiach z plynna zmiana biegow, jest o niebo lepiej, wiec tak dla potomności jakby ktoś miał problemy z kangurami podczas zmiany biegów lub przechodzenia z chamowania silnikiem do przyspieszania opóźnionego lub z charakterystycznym łyn łłłyyynnn łłłłłłłłyyyyyynnnnnnn to sprawdźcie czy disa dziala klapka i mebrana czy trzyma powietrze, tu sa potrzebne info http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=1&t=111527&start=0

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.