Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jak jest z tym w wałem w przypadku wymiany rozrządu w aucie z 11/2008 silnik już N47D20C ?

pogubiłem się już...

Opublikowano

Post turbojajko jesli dobrze policzyłem to pytanie a nie stwierdzenie. Temat integracji koła zebatego z wałem to całkiem odrębna sprawa.

Co wiecej tu jest mniej wiecej prawidłowa odpowiedz.

viewtopic.php?f=70&t=178507&start=975#p1719154

Poniżej następna tez.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Dwa posty poniżej osoba, która to pisała już sama ma wątpliwości. Teraz przynajmniej jest czarno na białym, poparte oficjalnym dokumentem BMW.
Opublikowano
Jakie wątpliwości ? Koło zębate nie jest wymienne i to nie ma związku z faktem ze od roku 2009 wału wg BMW sie nie wymienia. W praktyce i tak ludzie nie wymieniają wału we wcześniejszych silnikach i jak dotąd nikt nie zgłosił ze był z tego powodu jakiś problem.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zamknijmy już temat rozrządu, bo topic był ciekawy a robi się jak zwykle kicha wokół rozrządu w N47.

Podsumowując:

- samego koła zębatego na wale nie wymienia się wg dokumentacji nigdy - wymienia się je z całym wałem dla aut sprzed 5/01/2009

- oznaczenie A lub C nie ma żadnego znaczenia wg dokumentacji

- kolejna (drobna) rewizja konstrukcji rozrządu nastąpiła dla aut wyprodukowanych po 1/03/2011

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Ja wylowie ten post bo inicjatywa K8 byla dobra (raz to nie stalka hein) i warto uzupelniac.

Ja pojde swoja wazka specjalizacja : silnik N52 wymiana w 2008/2009 na wersje N52n ktora do znanych juz problemow dodaje problem wmontowanwego w pokrywe rozdzielnika oleju ktory sie zapycha. Nie ma nowej czesci tylko wskazowki jak tego uniknac.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.