Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, mój problem polega na tym że w moim bmw e39 2.5 TDS przy wrzuceniu 2 biegu i wciśnięciu pedału gazu, auto nie ma mocy, tzn wciskam gaz w podłogę a auto nie ma kompletnie mocy, dokładnie zero!(nie dzieje się to zawsze ale tak co czwarte, piąte, szóste wrzucenie dwójki) Dopiero po wciśnięciu 3/4razy pedału gazu auto załapuję i normalnie przyspiesza. Na innych biegach praktycznie się to nie zdarza, jedynie kilka razy na 3 już w czasie jazdy gdy lekko puściłem gaz, a następnie chciałem dodać znowu nie było żadnej reakcji. Dopiero po kilkukrotnym wciśnięciu załapuje. Pisałem kilka tematów wcześniej, że pobierał powietrze i była zepsuta pompka, ponieważ poprzedni właściciel włożył od benzyny... Teraz po włożeniu nowej i wymianie filtru paliwa i wszystkich wężyków itp, nie ma powietrza, aczkolwiek kilka pęcherzyków powietrza w czasie gdy jest zgaszony występuje. Oraz gdy właśnie jest na 5 tyś i puszczę gaz wtedy widać jak pęcherzyki lecą. Dodam że niepokoi mnie fakt że na zimnym silniku jak włączę samochód, dodaje gazu na 3/4tyś obrotów puszczam pedał, auto gaśnie. Po rozgrzaniu dodam na 5 tyś puszczę i jest ok.
Opublikowano

Mnie to wygląda na to że masz albo zapowietrzony układ, albo gdzieś coś jest przytkane.

Powiedz jeszcze jaką kupiłeś tą nową pompę paliwa ? Bo nasze bawarki nie lubią zamienników, są na nie uczulone.

Tak czy siak po włączeniu zapłonu powinno być ją lekko słychać w okolicy zbiornika.

BMW - Bardzo Mądry Wybór ;-)

http://forum-lines.ru/rez/ab278744.gif

Opublikowano

td-esy chodzą nawet bez pompki w zbiorniku ona jest tylko pomocnicza ,jeśli silnik jet uruchomiony można ja całkiem odłączyć

i silnik musi chodzić jednakowo to niema nic do rzeczy.

 

 

 

norekkkkk pompkę w zbiorniku można założyć nawet od benzyny tylko sitko musi być takie jak było rzadkie bo od benzyny jest bardzo gęste i po czasie w dizlu się zapcha a jakie u ciebie było ?i jakie zamontowałeś ?te z siateczki teflonowe białe?

Opublikowano

zgadza się ale będzie miał problemy z odpaleniem po postoju dłuższym dlatego jest ona tylko pomocnicza

a jeśli już odpali to w ciągłej jeździe wypali praktycznie do zera paliwo,

m57 wcale nie będzie chodził bez pompek w zbiorniku ale m51 zawsze pojedzie .

Opublikowano
Powiem wam że znajomy mechanik mi wymieniał pompkę, więc nie wiem zbytnio jakie sitko założył. Dostałem od niego rachunek na 110zł za pompkę więc oryginał chyba nie jest. Ale działo się tak samo tylko ze o wiele częściej przed wymianą tej pompki ponieważ poprzednia się podobno przycinała. Już dokładnie nie pamietam, ale jemu też wspominałem o tej dolegliwości, on coś mówił że jakiś smoczek może byc zasyfiony już nie wiem i przepraszam jeżeli wpisałem jakąś dziwną nazwę, ale wydaje mi sie ze tak mówił. Dodam że przed wymianą pompki jeżeli właśnie nie było mocy to auto gasło, teraz tylko go na chwilę przycina a później jedzie dalej.
Opublikowano
Z tego co widzę kolego to nie miałeś E39, tylko E34. W mojej miałem właśnie ten problem gdy wysiadła mi pompka, to poniżej 15 litrów gasł mi. Po ponownym długim kręceniu i odpaleniu, przejechałem może max 1 km i znowu gasł. Po wymianie pompki problem znikł, mógłbym nawet wyjechać wszystko do zera, ale oczywiście tego się nie praktykuje ;)

BMW - Bardzo Mądry Wybór ;-)

http://forum-lines.ru/rez/ab278744.gif

Opublikowano
Powiem wam że znajomy mechanik mi wymieniał pompkę, więc nie wiem zbytnio jakie sitko założył. Dostałem od niego rachunek na 110zł za pompkę więc oryginał chyba nie jest. Ale działo się tak samo tylko ze o wiele częściej przed wymianą tej pompki ponieważ poprzednia się podobno przycinała. Już dokładnie nie pamietam, ale jemu też wspominałem o tej dolegliwości, on coś mówił że jakiś smoczek może byc zasyfiony już nie wiem i przepraszam jeżeli wpisałem jakąś dziwną nazwę, ale wydaje mi sie ze tak mówił. Dodam że przed wymianą pompki jeżeli właśnie nie było mocy to auto gasło, teraz tylko go na chwilę przycina a później jedzie dalej.

 

dziwna rzecz od dawna masz te auto? od jakiego momentu tak się zaczęło dziać ?

za 110 zł to na pewno nie była oryginalna pompka ale to nie ma nic do rzeczy ,bo tak jak pisałem jeśli cały układ paliwowy masz sprawny silnik będzie chodził i bez niej ,

na pewno dolot paliwa do filtra masz drożny ?nie masz czasem zamontowanego zaworka zwrotnego przed filtrem itp ?

sprawdzałeś elektrozawór w pompie ? i tak jak pisałem nie może być zamontowane sitko na pompce od benzyniaka bo jeśli masz syf w zbiorniku a w dizlu zawsze jest to moment i sitko masz zapchane zapytaj tego mechanika jakie ci założył jeśli białe to jest od benzyny .

Opublikowano
Dodam jeszcze ze dzisiaj wystąpiła dziwna ,,anomalia" Po odpaleniu auto przejechałem może ze 3 km a wskaźnik paliwa z około 13/14l zaczął spadać do kilku litrów. Wyświetlił mi się komunikat ze paliwa w baku zostało na 50km. Podjechałem na stację ale żadnego wycieku nie zauważyłem wszystko było ok. Zatankowałem kilka litrów i wskaźnik paliwa podskoczył z rezerwy(około 5l ) do tych 15/16. Nie wiem czy to coś ma wspólnego ale dosyć mnie to zdziwiło. Ponieważ przy takim wycieku z 10l na 3km to paliwo powinno się lać dosłownie strumieniem. co do tych filtrów itp zapytam sie jutro jak będę u niego.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.