Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam auto bmw e46 320d 136 km wywala olej przez bagnet odma wywalona całkowicie na niskich obrotach nic sie nie dzieje tylko na wyższych olej wymieniony filtr wymieniony przed wywaleniem odmy częsło silnikiem i nie wkręcał sie na obroty i do tego dymił obroty nie mogły przekroczć 3000 teraz jest normalnie to znaczy nie telepie i nie dymi wchodzi na obroty normalnie tylko wywala olej bagnetem czy ktoś z kolegów wie jaka może być prawdopodobna przyczyna tego wywalania oleju?
Opublikowano
Przyczyn może być kilka - od najgorszej typu straszne przedmuchy z komór spalania do skrzyni korbowej czy wypalone denko tłoka, po całkiem prozaiczną typu zarośnięty otwór w pokrywie zaworów stanowiący właściwy odpowietrznik silnika. Możliwości jest za dużo, żeby zgadywać. Ja zacząłbym od pomiaru kompresji, a potem zrzuciłbym pokrywę zaworów, żeby zobaczyć jak to wygląda od środka.

None of you seem to understand...

I'm not locked in here with you.

You're locked in here with me!


//Potrzebujesz podpiąć się pod kompa? Daj znać. Pomogę za free.

Opublikowano
Przyczyn może być kilka - od najgorszej typu straszne przedmuchy z komór spalania do skrzyni korbowej czy wypalone denko tłoka, po całkiem prozaiczną typu zarośnięty otwór w pokrywie zaworów stanowiący właściwy odpowietrznik silnika. Możliwości jest za dużo, żeby zgadywać. Ja zacząłbym od pomiaru kompresji, a potem zrzuciłbym pokrywę zaworów, żeby zobaczyć jak to wygląda od środka.

w którym miejscu jest ten zawór odpowietrznika silnika ? Mi sie wydaje ze jest to błachostka typu coś zatkane auto w tej chwili chodzi normalnie nic sie nie dzieje poza tym wyciekiem z bagnetu na wyższych obrotach

Opublikowano
Przyczyn może być kilka - od najgorszej typu straszne przedmuchy z komór spalania do skrzyni korbowej czy wypalone denko tłoka, po całkiem prozaiczną typu zarośnięty otwór w pokrywie zaworów stanowiący właściwy odpowietrznik silnika. Możliwości jest za dużo, żeby zgadywać. Ja zacząłbym od pomiaru kompresji, a potem zrzuciłbym pokrywę zaworów, żeby zobaczyć jak to wygląda od środka.

w którym miejscu jest ten zawór odpowietrznika silnika ? Mi sie wydaje ze jest to błachostka typu coś zatkane auto w tej chwili chodzi normalnie nic sie nie dzieje poza tym wyciekiem z bagnetu na wyższych obrotach

 

Nie zawór, bo nie pisałem nic o zaworze, tylko otwór, obejrzyj pokrywy zaworów na zdjęciach, to zobaczysz o czym m mówię.

Co do tej błahostki - nie skomentuję tego. Po prostu z mojej praktyki wynika coś zupełnie innego. Ale możemy tutaj gdybać i dywagować. Zrób pomiar kompresji.

None of you seem to understand...

I'm not locked in here with you.

You're locked in here with me!


//Potrzebujesz podpiąć się pod kompa? Daj znać. Pomogę za free.

Opublikowano
Przyczyn może być kilka - od najgorszej typu straszne przedmuchy z komór spalania do skrzyni korbowej czy wypalone denko tłoka, po całkiem prozaiczną typu zarośnięty otwór w pokrywie zaworów stanowiący właściwy odpowietrznik silnika. Możliwości jest za dużo, żeby zgadywać. Ja zacząłbym od pomiaru kompresji, a potem zrzuciłbym pokrywę zaworów, żeby zobaczyć jak to wygląda od środka.

w którym miejscu jest ten zawór odpowietrznika silnika ? Mi sie wydaje ze jest to błachostka typu coś zatkane auto w tej chwili chodzi normalnie nic sie nie dzieje poza tym wyciekiem z bagnetu na wyższych obrotach

 

Nie zawór, bo nie pisałem nic o zaworze, tylko otwór, obejrzyj pokrywy zaworów na zdjęciach, to zobaczysz o czym m mówię.

Co do tej błahostki - nie skomentuję tego. Po prostu z mojej praktyki wynika coś zupełnie innego. Ale możemy tutaj gdybać i dywagować. Zrób pomiar kompresji.

oj przepraszam faktycznie zle przeczytałem miało być pokrywe zaworów a nie zawór sciągam w poniedziałek i sprawdzam otwory w pokrywie

Opublikowano

Odma oryginał czy tani zamiennik? Bo te tanie to kolega na forum e39 przerabiał i prawie żadna nie działała.

Prócz tego to może być to co kolega wyżej pisał. Jak odpowietrzenie skrzyni korbowej masz zawalone to gdzieś ciśnienie sobie ucieka tam gdzie jest najlżej. Niektórym nawet wywala uszczelki pokrywy zaworów.

Opublikowano
Odma oryginał czy tani zamiennik? Bo te tanie to kolega na forum e39 przerabiał i prawie żadna nie działała.

Prócz tego to może być to co kolega wyżej pisał. Jak odpowietrzenie skrzyni korbowej masz zawalone to gdzieś ciśnienie sobie ucieka tam gdzie jest najlżej. Niektórym nawet wywala uszczelki pokrywy zaworów.

odma orginał jutro sciągne pokrywe zaworów i zobacze czy coś tam nie jest przytkane

Opublikowano
Witam a więc tak dzisiaj sciągłem dekiel od zaworów nic tam nie ma czysciutko zero osadu wszystkie otwory drożne.Więc poskładałem wszystko do kupy i odpaliłem bez odmy całkowicie wyciągnięta leci dym z tych otworów gdzie jest odma i wtedy olej nie wylatuje przez bagnet ale jak założe ją spowrotem bez filtra czy nawet z filtrem to po chwili olej leci przez bagnet i teraz pytanie czy to będzie odma na 100% wiem ze odpowiedz nasuwa sie sama ale chce miec pewnosc
Opublikowano
Ale wymieniałeś tylko filtr / separator, czy zawór membranowy też?

None of you seem to understand...

I'm not locked in here with you.

You're locked in here with me!


//Potrzebujesz podpiąć się pod kompa? Daj znać. Pomogę za free.

Opublikowano
Ale wymieniałeś tylko filtr / separator, czy zawór membranowy też?

odme wymieniałem całą kompletną ale jak dzisiaj rozebrałem odme to ten zawór membranowy ze sprężyną jest cały ładnie sie rusza nie jest ani dziurawy ani nic innego mu nie dolega bynajmniej tak mi sie wydaje

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.