Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam. wiem ze temat byl walkowany ale nie do konca sie dowiedzialem z tych, ktore znalazlem na innych forach. moglby mi ktos podpowiedziec, mianowicie, wiem, ze najlepiej wlozyc plaski srubokret i krecic ale tu pytanie. krecic srubokretem czy cala tarcza tak aby srubokret byl w tej zebatce i ja krecil do momentu az tarcza zacznie ciezko chodzic? i w ktora strone? pozdrawiam
Opublikowano
To o ręczny pytasz?A więc jeśli nie zmieniałeś ostatnio okładzin,nie zrzucałeś bębna i smarowaleś regulatorów tonic nie wyregulujesz.Zmień elementy ręcznego(zest.naprawczy).Wuczyść i nasmaruj regulatory i poznasz zasadę działania.W sumie kręcisz zebatką by tarcza była nie do ruszenia -rękoma oczywiście.Linka zaciągnięta na 4 ząbki.Tak robiłem w e 39.Jak nikt nie było przy n robione to szkoda Twojej energii,pozdr.K
Zakup BMW zarejstrowanego w RP to brak wyobrazni,lenistwo lub bezgraniczna naiwność.
Opublikowano
Podłączę się do tematu często słyszę mit że w BMW słaby ręczny i w sumie się z tym zgodzę, wymienilem u siebie okładziny regulowałem kilka razy ale na suchym asfalcie nie ma szans by koła stanęły, czy w waszych e36 jest podobnie ? pytam tylko z ciekawośći bo jakoś ten ręczny aż tak mocny nie jest mi potrzebny :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.