Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

nie znalazłem na forum żadnego opisu a czeka mnie dzisiaj wymiana chłodnicy u brata w aucie ,

mamy 2 rodzaje chłodnic w e38 przynajmniej dla 4.4 pb zmiana nastąpiła w połowie 98 różnica wynika chyba z czujnika temperatury wkręcanego w chłodnicę ,

brat ma e38 z silnikiem M62 B44 z 98 i tam czujnik jest

nie polecana jest wymiana chłodnicy na używaną -chłodnice mają tendencje do zsychania się jeżeli leżą zbyt długo i taka chłodnica nie daje nam pewności ,że będzie służyła długo ,

jeżeli nie mamy pewności ile taka używka leżał lepiej kupić zamiennik ,

poszperałem i znalazłem filmik z opisem wymiany

ja zdemontowałem obudowę filtra powietrza wraz z przepływomierzem żeby mieć łatwiejszy dostęp bo niestety visko nie udało mi się odkręcić ani klucz ani przecinak nie dał rady ,osłonę da się wyjąć bez zdejmowania visco

mam nadzieję ,że komuś się przyda

wszelkie sugestie mile widziane

Opublikowano

wczoraj użyłem wd 40 może dzisiaj pomoże to będzie łatwiej ze wszystkim , odkręcałem w prawo jak każde visco,

edit

odkręciłem visco

chłodnica wymieniona ,zalana płynem na zimno do stanu, po rozgrzaniu auta wywala płyn przez odkręcony korek i to w dużych ilościach, wydaje mi się ,że podczas odpowietrzania powinno raczej go ubywać

Opublikowano

lałem do maxa na zimnym silniku,

słyszałem jak przelewa się do silnika jak przestało dolałem na maxa ,

pogniotłem węże nic nie ubyło odpaliłem pochodziła kilka minut rozgrzała się nic się nie działo płyn wpadał do zbiorniczka z małego wężyka ,po otwarciu termostatu nastąpiło przelewanie , z nagrzewnicy dmucha ciepłym , moim skromnym zdaniem ten układ powinien odpowietrzać się sam

tu gość nawet nie odkręca odpowietrznika

Opublikowano
dolałem na zimnym z pół litra do stanu , jak będzie zimnym dmuchało albo będzie się grzał będę walczył dalej na razie zostaje jak jest
Opublikowano
U mnie wisko też się łatwo nie poddało ale w końcu złapałem żabą za dwie śruby na kole pasowym pompy i zaparłem o blok silnika. Wtedy klucz, młotek i wisko musiało odklepać :-)

Foak Polisz Góvvnerment End Loł :]

Średnie spalanie w cyklu mieszanym: 10,1L Pb/11,8L LPG / 100 km


Moje autko: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=151&t=245534

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.