Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

bodzio ale ty jestes gosc..........wymieniles poł auta a to byly swiece :jawdrop:

ja jade do warszatu we wtorek zobaczymy jaka bedzie diagnoza u mnie

napisze co i jak

pozdrawiam

  • Odpowiedzi 107
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Jeśli chodzi o filtr paliwa to może wpłynąć na spalanie i to bardzo. Mam co prawda E36 318I czyli małą ISe ale biorąc pod uwagę stan paliw na stacjach wymieniam filtr co 20000 czyli co dwie wymiany oleju. Fakt filtr nie należy do tanich (75 zł FILTRONA) ale miałem podobny problem z obrotami i pomodło.

Spróbuj

 

Będziesz Miał Wydatek ale Będziesz Musiał Wyprzedzać

Opublikowano
Hej. To jeszcze ja. Wiesz tez mam te drgania ale juz mniejsze niz mialem. Mam do ciebie pytanie jak one u cibie wygladaja, czy tylko odczuwasz je np na drazku zmiany biegow, czy tez jak otworzysz klape to widzisz ze silnik naprawde mocno sie trzesie. U mnie jak to wystepowalo to silnik trzasl sie tak jak na dobrze dzialajacym gdy sie przeplywke odlaczy. A i jeszcze jedno, moze to bedzie glupie ale czy ostatnio przy zakladaniu swiec nie pomyliles kolejnosci podlaczania kabli? Jezeli masz ponumerowane to wez sprawdz czy masz dobrze.
Opublikowano

witam kolege.........no ja mam drgania takie ze jak siedze na fotelu kierowcy na swiatłach to czuc jakby sie cale nadwozie trzeslo...widac tez na galce zmiany biegów ze cos nie tak ale jak przekrocze 3tys to stoi jak wryta nie trzesie sie i silnik rowno pracuje.....

jak otworze maske to silnik spoko....no ale podobno nierowno chodzi...

jade we wtorek na szczecinska do mechaniora zobaczymy.......

silniczek krokowy juz czysciulem swiece jak nowe a kabli jak sie nie dotykalem...

sprawde wszystko juz we wtorek...

guma (rubber boot) miedzy korektorem a przeplywka tez ok...

Opublikowano

Ehh to moje autko. Dzis wykrecilem mojego TPS (bo jego podejzewalem o wade bo wykazywal zle opornosci) wzielem go rozkrecilem , poprawilem szczotki, psiknelem wd - 40 i git, dziala superowo. Wyniki opornosci idealne, takie jak powinny byc.

Ale ..... (zawsze musi byc to ch.. ale) to nie wszystko, otoz jak tylko zrobilem tps to dalej bak do pelna i sprawdzam jak spalanie, jezdze se troche km po miescie i nadal mnie denerwuje, drgania sa ale nie za duze, ale przy niskich obrotach slychac jakies dziwne dzwieki, jakby cos przerywalo. Nie chodzi rowniotko na wolnych. I jeszcze jedno zauwazylem czaem (jak oczywiscie silnik jest nagrzany) jak se jade i puszcze gaz powiedzmy na 3, 4 biegu to wskazowka spalania chwilowego nie zawsze wskakuje na 0 czasem pokazuje ciagle z 5 l / 100 ( a powinno chyba byc 0). Aha no i najwazniejsze spalanie mi wyszlo po 30 km w miescie 13,5 l /100 km :evil: .... wrrrr. Ludzie jak cos wiecie pomozcie bo juz zaczynam powaznie myslec o sprzedaniu tego chol...stwa i kupieniu se jakiegos japonca. BMW zaczyna ostro tacic w moich oczach.

Opublikowano
Kurcze no juz nie wiem co zrobic kit ze tam auto sie troche trzesie (drgania silnika) ale znowu to spalanie na poziomie 14 l w miescie :( W moim miescie jest jeden serwis boscha co sie w BMW niby specjalizuje i ma testery jak w ASO to sie pojechalem dowiedziec ile wezma za pelna diagnostyke auta i wszystkich ukladow to powiedzial ze 195 zł :/ jezeli sie w godzinie mechanicy zmieszcza a za kazda nastepna godzine 95 :/ . Kurcze nie wiem czy na to sie brac bo sie boje ze wydam dwie stowki i znowu mi nic nie znajda. Co byscie zrobili na moim miejscu?
Opublikowano

bodzio zeby ja mial taki serwis w swoim miescie to chetnie za kazde pieniadze bym oddal moją bumke bo ja u siebie musze miec 100% sprawnosci a teraz sie trzesie u mechanika miejmy nadzieje ze na jutro zrobi :modlitwa:

w kazdym razie jechalem dzis oplem Vectra(BMW w serwisie) i trzasl sie tak samo jak moj wiec moze to taka juz przypadłosc aut powyzej 200tys km

czasami jezdze autem ojca za ponad 100.000zl i tam nie trzesie,,,,,no ale moje warte 10razy mniej :mrgreen:

Opublikowano
bodzio zeby ja mial taki serwis w swoim miescie to chetnie za kazde pieniadze bym oddal moją bumke bo ja u siebie musze miec 100% sprawnosci a teraz sie trzesie u mechanika miejmy nadzieje ze na jutro zrobi :modlitwa:

w kazdym razie jechalem dzis oplem Vectra(BMW w serwisie) i trzasl sie tak samo jak moj wiec moze to taka juz przypadłosc aut powyzej 200tys km

czasami jezdze autem ojca za ponad 100.000zl i tam nie trzesie,,,,,no ale moje warte 10razy mniej :mrgreen:

Może to poprostu wina paliwa...

Wyłącz światła w dzień - wróć do normalności !!!
Opublikowano

nie wiem bede wiedzial jutro co sie dzieje w moim aucie;)

a paliwo raz takie raz inne raz shell raz BP,neste innego nie leje

Opublikowano
bodzio może poprstu masz ciężka noge... 13,5 w miescie przy dynamicznej jeździe to jest osiąghalne dla isa. Może wozisz komplet osób lub masz szerokie kapcie. Spróbuj troszke mniej dynamiki w jazde po mieście włożyć...
Opublikowano
Wlasnei nie. Staram sie jezdzic jak najbardziej plynnie bez mocnego gazowania. Nawet nie chce wiedziec jakie by bylo spalanie jakbym go troche pogonil. I jeszcze jedno. Ostatnio czasem doslownie znikaja mi wolne obroty. Czesto mam tak ze wolne obroty to 1000 lub 1200, zamiast okolo 700. A jak juz wejda te naprawde wolne obroty (okolo 700) to wtedy wlasnie zaczyna drżeć i nierówno pracować. Sprawdzilem swiece i wygladaja ok, kolor odpowiedni. Z tego co wiem to jakby byly czarne osmolone to by oznaczalo za bogata mieszanke.
Opublikowano

Bodzio ja juz odebralem swoją srebrną rakiete z serwisu.........

koszt zwalil mnie z nóg :cry2: 360zl

w kazdym razie silnik teraz cyka jak nigdy jeszcze mówi ze kiedys mi przeczysci na maszynie wtryski i bedzie "igła"

w kazdym razie co bylo do wymiany/regulacji:

- dwie gumy...chyba od przepływki i jeden jakis wezyk...niby nie bylo z zewnatrz widac przetarc ale byly po drugiej stronie..

- regulacja rozrządu

- regulacja zapłonu

no i podpiecie do kompa i wyszlo 360zl a 3 dni stała w warsztacie :cry2:

a co do gazu to poprostu jest zle wyregulowany i dlatego sie trzesie....

Opublikowano
Hej. No wlasnie ja tez cos boje sie ze mam wtryski walniete bo duzo pali. A jesli chodzi o gumy to sa ok bo np od przeplywki wymienilem juz na nowke z salonu, reszte przewodow zdejmowalem i patrzylem ze raczej OK, a rozrządu to nie ruszalem i ukladu zaplonowego. Mozesz dokladnie napisac co on tam z zaplonowym robil? (bo to chyba musial Motronica nastawiac) I pliz napisz mi jak sie autko sprawuje po tym jak przejedziesz ze 100 km ( bo wiesz odpukac w niemalowane w twoim przypadku, ale u mnie zawsze wszystko chodzi dobrze przez kilkanascie km i potem znow wylazi :( )
Opublikowano
Bodzio ja juz odebralem swoją srebrną rakiete z serwisu.........

koszt zwalil mnie z nóg :cry2: 360zl

w kazdym razie silnik teraz cyka jak nigdy jeszcze mówi ze kiedys mi przeczysci na maszynie wtryski i bedzie "igła"

w kazdym razie co bylo do wymiany/regulacji:

- dwie gumy...chyba od przepływki i jeden jakis wezyk...niby nie bylo z zewnatrz widac przetarc ale byly po drugiej stronie..

- regulacja rozrządu

- regulacja zapłonu

no i podpiecie do kompa i wyszlo 360zl a 3 dni stała w warsztacie :cry2:

a co do gazu to poprostu jest zle wyregulowany i dlatego sie trzesie....

 

hehe ciekawe jak regulował zapłon :clap: a może to Cooperfield :twisted2:

Opublikowano

znaczy sie z tym zaplonem to nie wiem...........bo ja sie na mechanice słabo znam.....bo niby jak wyregulowac zaplon skoro tam są cewki hmmmmm

w kazdym razie gosc sie naprawde zna na rzeczy jak zaden inny....

w mojej okolicy goscie podłanczali pod kompa i stwierdzali ze trzeba wymienic to tamto i najlepiej by bylo jakby przyjechac takim samym i podmienic na chwile kilka rzeczy :duh:

a on sidzial nad nim troche i zrobil

Opublikowano
Witam. Jeszzce nic przy autku nie robilem ale musze napisac o kolejnych objawach jakie wychodza. Otóż falowanie obrotów. Znowu czasem na wolnych obr se faluja troche. Spalanie nadal mocno zwiekszone. Cholera sam nie wiem moze znowu sonda. Po weekendzie musze pojechac sprawdzic chyba sama sonde, pytanie czy jak mialem np niesprawne swiece (chodz pewnosci nie mam) to moglo to uszkodzic sonde? I co wogole moze uszkadzac sondy?
Opublikowano

Witam ja mam e 36 rok 92 i mialem to samo i wymienilem sonde na boscha i wszystko ok.Tulko orginal za 360zl i to ratuje bo z alegro za 70zl to mozna sobie wkrecic w du.........e

[/b]

Opublikowano
Witam. Tylko sprawa jest taka że teraz mam NGK ze sklepu za 270 zł i wyglada na to ze sie walnelo, moze moje auto tak zalatwia te sondy.
Opublikowano

BMW ma chodzic na boscha z orginalna wtyczka zadnych lutowan .Moja kula la na wolnych obrotach, szarpala przy malych predkosciach jak odlaczylem sonde to jechala super tylko wiecej polila.Kupilem nowa sonde podkreslam orginal boscha i ok .Kiedys jeden gosc na forum pisal ze wymienil cztery sondy za 70zl wczasie roku dopiero jak wstawil orginal to BUNIA fruwa : :police: javascript:emoticon(':police:')

javascript:emoticon(':police:')

Opublikowano

Witam. Kontynuuje ten temat bo wciaz nowe rzeczy odkrywam. Otóż. Nie sprawdzilem jeszcze sondy bo byly swieta ale dzis przed pojeżdżeniem sobie autkiem postanowilem ze odlacze na stale silniczek krokowy, bo jak na wolnych obrotach stal i odlaczalem go to silnik leopiej pracowal. No to tak zrobilem. Teraz auto chodzi rowno i obroty nie faluja tylko ze w sumie to nie ma wolnych obrotow, na 'wolnych' mam okolo 1400 obr. Ale musze powiedziec ze silnik chodzi naprawde rowno.

Dlatego pytanie nr uno. Czy mozna se tak jezdzic z odlaczonym krokowcem i co to bedzie powodowalo?

 

Pytanie duo. Czy niesprawny silniczek krokowy moze powodowac nierowna prace silnika, falowanie i zwiekszone spalanie?

 

Powiem jeszcze ze juz raz czyscilem tego krokowca, tzn dalem do zakladu i tam niby czyscili. Z gory dzieki za odpowiedzi. Pozdro

Opublikowano
Prawidłowa reakcja nie ma krokowca więc sterownik ustawił domyślne obroty. Ale ja bym nie jeździł z bez krokowca.
Wyłącz światła w dzień - wróć do normalności !!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.