Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, szukałem tematu ale nie znalazłem. Problem polega następująco jeżdżąc na benzynie wszystko w jak najlepszym porządku, po przełączeniu sekwencji na gaz samochód przy normalnej jeździe zachowuje się normalnie ale chcąc np. na 2-gim biegu z 2tysięcy obrotów gwałtownie przyspieszyć szarpnie ze 2 razy i dopiero idzie. Co to może się dziać? Filterki od gazu dzisiaj wymienione, mapy się pokrywają ładnie. Dodam jeszcze że obroty nie falują.
Opublikowano
Podpinam się pod temat z tym samym problemem. Na PB zero problemów, natomiast na LPG po dodaniu gazu obroty najpierw tak spadają o 200 i wzrastają o 200 ze 2 razy (właśnie te szarpnięcia) i dopiero po nich samochód przyspiesza.
Opublikowano

mam identycznie panowie,

ale TYLKO na zimnym silniku jak się sekwencja przełącza na LPG.i wtedy przy gwałtowniejszym naciśnięciu gazu auto się dłąwi i szarpie, ale tłumacze sobie że tak może ma być..bo potem na rozgrzanym(nawet minimalnie )takie coś już nie występuje.

ale mi to nie przeszkadza, po prostu po przełączeniu z zimnego silnika na gaz staram się lekko dodawać gazu, a ptoem tak jak mowie wszystko przechodzi.

Opublikowano
Mam 1.8 Ti Ale miałem ten problem identyczny filterek lpg wymieniony gaz wyregulowany okazało sie ze 2 świece zalane były wymieniłem na nowe i idzie jak w masełko :D
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Przy gazie jest wyższa temperatura spalania,gaz jest bardziej wrażliwy i wyłapuje wszystkie nie dostatki w układnie zapłonowym. Polecam wymienić świece a gdy to nie pomoże może już być na wykończeniu któraś z Cewek.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.