Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mój kumpel właśnie sprzedaje takie auto, 2.0 tfsi sline 2008 quattro w manualu, ogolnie samochod jest bardzo spoko, ledy z przodu wyglądają super, quattro bajka - tyle że dla niego po przesiadce z scirocco 2.0 tdi problemem jest spalanie, tutaj trudno zejsc mu ponizej 10-11 litrów w miescie, dlatego juz po 1,5 miesiąca wystawil samochod na allegro i szuka diesla...

SPRZEDAM : komplet zderzaków ori e92 (barberarot metallic)


Moje e92 : http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=214546

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Te auta i tak nie palą dużo jak na osiągi jakie dają. Ja bym wolał BMW, ale to chyba każdy na tym forum. Niestety 2.0 TFSI z tego rocznika chleją olej jak głupie, bo mają fabryczną wadę silnika. W tych auta w zasadzie nie wymienia się oleju co 15 tys. km bo na bieżąco dolewa się go tyle, że można co najwyżej filtr wymienić. :) Generalnie A4 jest ok i jak ktoś nie jest fanem BMW to może kupować. Oczywiście jak akceptuje dolewanie litra oleju na 1-2 tys km.

 

Kolego PPGG. Jak mi się trochę kasy odblokuje to ja Ci chyba sprowadzę ten samochód, bo już mi Cię żal jest. :)

Opublikowano
O tym dolewaniu czytałem trochę jak kumpel szukał tej a4, natomiast teraz jestem świadkiem ze przy przebiegu 86 tys (z jakim kupił) dolal później pol litra po 5 tysiącach (ja u siebie dolalem teraz niecały litr po 7miu)

SPRZEDAM : komplet zderzaków ori e92 (barberarot metallic)


Moje e92 : http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=214546

Opublikowano

Nie wiem czy w tych rocznikach i wersjach silnikowych nie było też skrzyni multitronic a to warto sprawdzić ;)

Teść ma takie auto z 2010 roku i zadowolony, oleju nie dolewa chociaż może dlatego, że mało jeździ…

Skrzynia tam jest Tiptronic i powiem wam, że w porównaniu do tiptronica z np. 2006 roku to całkiem inaczej (lepiej, szybciej) to chodzi ;)

Opublikowano
nie umiałbym jeździć z Multritroniciem, przyspieszasz a auto caly czas wyje na wysokich obrotach, na dodatek Multi się psują jeszcze bardziej niż DSG/S-Tronic
Opublikowano

Dokładnie ;) jazda jak melexem…

W S-tronicu chyba trzeba wymieniać olej co 60tys km. Cena w ASO w przypadku octavii dsg to 1600 zł.

Opublikowano

Jak nie ma quattro a jest automat to multitronic

 

Prawie kumpel sie w##bal w to przy a6, juz mieliśmy jechać oglądać a nagle mała burza mózgów ze brak 4x4 a automat, telefon do mechanika od automatów a tamten jak usłyszał multitronic to kazał "wypić kawę i iść spać a auto znaleźć inne"

SPRZEDAM : komplet zderzaków ori e92 (barberarot metallic)


Moje e92 : http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=214546

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.