Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Jak w tytule mam problem z ciepłym powietrzem w kabinie. A dokładnie problem polega na tym że gdy auto jest rozgrzane i temperatura na wskaźniku jest optymalna (wskazówka jest na baczność) przez wloty leci zimne powietrze choć ustawione jest max ciepło. Gdy auto pochodzi troche na wyższych obrotach 3-5 tys. powietrze leci troche cieplejsze (letnie). Płyn w chłodnicy jest ok, termostat też, temperatura na wskaźniku nie podnosi się na max tylko jest optymalnie...

Czy może to być uszkodzona nawiewnica ( chłodniczka) która znajduje sie pod deską rozdzielczą tam w środku????

Prosze o jakieś sugestie... ;)

Opublikowano
Robiłeś coś z układem chłodzenia ostatnimi czasy, co wymagałoby spuszczania płynu? Może źle odpowietrzony układ?

None of you seem to understand...

I'm not locked in here with you.

You're locked in here with me!


//Potrzebujesz podpiąć się pod kompa? Daj znać. Pomogę za free.

Opublikowano
Tak spuszczany był płyn gdyż wymieniałem cały silnik. Ale układ odpowietrzałem i wydaje mi się że dobrze zrobiłem... Jak możesz to pod powiedz mi jak dokładniej odpowietrzyć układ...
Opublikowano
witam, widze ze ten sam temat Cie kolego dreczy co mnie,mamy identyczne objawy braku grzania :) podobno odkamienianie octem i pozostawienie na noc rozpusci kamień w nagrzewnicy.Wydaje mnie sie ze to jednak niedrozna nagrzewnica,choc słyszalem o przypadkach zamiany wezy tych od nagrzewnicy przez gazowników w trakcie zakladania instalacji Lpg,a dokladniej podpiecie parownika.Jesli brak grzania wystąpił u Ciebie przed zakładaniem gazu lub po ale wszystko wczesnij działało to zamiana wezy mało prawdopodobna.
Opublikowano
macie przytkane nagrzewnice (może ktos jakiś uszczelniacz wlewał lub wsypywał) czasami zeby odetkać wystarczy zwykły wąż ogrodowy i woda pod ciśnieniem puszczona w powrót nagrzewnicy, przerabiałem to wczoraj co prawda w audi a4 ale poskutkowało
Opublikowano
Kolego gtv8 auto kupiłem z uszkodzonym silnikiem w holenderskim LPG, który wymieniłem na drugi i zamiana węzy nie wchodzi w rachubę gdyż wszystkie prace robiłem sam. A co do kolegi exeq przestudiowałem twój post i spróbuje jeszcze raz dokładnie odpowietrzyć układ a jeśli to nie pomoże to zostaje sprawdzenie nagrzewnicy. Dzięki za sugestie gdyż to moja pierwsza "Becia" :D i dopiero ją poznaję ;)
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
rozwiązałem problem z ogrzewaniem jesli Cie to interere to zerknij na watek "brak ogrzewania w 330xi"
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Miałeś racje kolego :) chyle głowe , (na starej po czyszczeniu zaczeło po dwóch dniach grzać ciepłe), ale to nie czyszczenie nagrzewnicy spowodowało powrót gorącego powietrza,ale widocznie zalanie ponowne plynu ją w pewien sposób odpowietrzyło,dziś wyjąłem starą nagrzewnice i włożyłem nową behr,po uzupełnieniu plynu,to samo co wcześniej na starej nagrzewnicy leci ciepłe ale na postoju zimne znowu.[bAD] okropnie byłem jak cholera,podlewarowałem lewą strone auta jak radzi patrum dolałem plynu i ugniatam weze,z korka bąble idą,robie to przez 20 minut odpalam auto i ogrzewanie jest juz ale przy 1500 tys. obr, :) wiec dalej to powtarzam i efekt taki ze grzeje jak cholera żarem.Niepotrzebnie sprawdzałem mase rzeczy,a trzeba było od najprostrzych :) porządne odpowietrzenie załatwiło sprawę,jeżeli ponownie sie zapowietrzy to winą bedzie korek od chłodnicy,lub sam odpowietrznik.

PS.rzeczywiście nagrzewnice w e-46 330 wymienia sie przez tunel środkowy i to w niecałą godzine,forum pomogło :)

 

gtv8

 

 

 

Posty: 40

Dołączenie: 11 Gru 2013 21:49

Moje BMW: bmw e-30 v8, bmw e-46 330xi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.