robo1973 Opublikowano 26 Lipca 2017 Opublikowano 26 Lipca 2017 ok kurde dzięki nie wiedziałem ! pozdrawiam Podczas kodowania ABS mam błąd Global.VehicleCo mmunication.CoA PI.1000 - (CoAPI) - ogólny błąd co z tym zrobić
Zasłużeni forumowicze Din76 Opublikowano 26 Lipca 2017 Zasłużeni forumowicze Opublikowano 26 Lipca 2017 Na pasku na dole, jak klikniesz w ikonkę leadera to dajesz na Shutdown ISTA P i czekasz aż zamknie..Nigdy nie zamykaj programu za pomocą Xogólnie powinno się też zaczekać aż usunie z danych całą sesję ja też nigdy tak nie zamykam, ogólnie to wystarczy wyłączyć zapłon i już dostaniesz info zakończ sesję https://www.youtube.com/channel/UCCVieDN65tz1_z_noOqsbrg
robo1973 Opublikowano 26 Lipca 2017 Opublikowano 26 Lipca 2017 Cześć !!!Czy sterowniki np do ABS czy innego modułu są w ISTA-P ?> To znaczy czy w danej wersji ISTY są sterowniki w niej zaszyte Czy mogę pobrać nowsze > Jak to zrobić czy po prostu muszę mieć nowszą wersję ISTA
Siniorre Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Witam, czy może mi ktoś podpowiedzieć pod jaką zakładką w ISTA d znajdują się korekcje wtryskiwaczy silnik N43, przeszukałem forum i nic na ten temat silnika N43 nie znalazłem dodam że to co znajduje się na youtube nijak się ma do mojej ISTY wszędzie pokazują diesla, w mojej ISTA nie ma takich zakładek jak na youtube pozdrawiam
Zasłużeni forumowicze Din76 Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Zasłużeni forumowicze Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Zrób pełną identyfikacje ,zakładka Przetwarzanie pojazdu >Wyszukiwanie błędów >struktura funkcjnalna > Napęd > Sterownik silnika MSV > Praca jałowa > Regulacja równomierności pracy silnika Wybierz ABL o tej samej nazwie dalej ista Cię poprowadzi (w niektórych wersjach jest inaczej polecam jedną z ostatnich )temp sinika powinna być nie mniejsza niż 80stopni C https://www.youtube.com/channel/UCCVieDN65tz1_z_noOqsbrg
Zasłużeni forumowicze Din76 Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Zasłużeni forumowicze Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Cześć !!!Czy sterowniki np do ABS czy innego modułu są w ISTA-P ?> To znaczy czy w danej wersji ISTY są sterowniki w niej zaszyte Czy mogę pobrać nowsze > Jak to zrobić czy po prostu muszę mieć nowszą wersję ISTANie !!!.Każda wersja ISTA P ma indiwidualne sp-daten , musisz mieć nowszą wersje ISTA P (zobacz jak masz stopień integracji i taką wersję wybierz lub nowszą ewentualnie tool32 można zmienić stopień integracji i cieszyć się każdą wersją isty https://www.youtube.com/channel/UCCVieDN65tz1_z_noOqsbrg
Siniorre Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Zrób pełną identyfikacje ,zakładka Przetwarzanie pojazdu >Wyszukiwanie błędów >struktura funkcjnalna > Napęd > Sterownik silnika MSV > Praca jałowa > Regulacja równomierności pracy silnika Wybierz ABL o tej samej nazwie dalej ista Cię poprowadzi (w niektórych wersjach jest inaczej polecam jedną z ostatnich )temp sinika powinna być nie mniejsza niż 80stopni CBardzo dziękuję Din76 jutro sprawdzę i dam znać jak poszło A więc . Zrobiłem jak napisałeś i pod zakładką "sprawdź świece i wtryskiwacze " program prowadzi do wizualnego sprawdzenia świec zapłonowych i później pyta czy dodatkowo sprawdzić wtryskiwacze klikam na tak i żaden test się nie rozpoczyna wyskakuje "zakończ zadanie" bez jakichkolwiek wyników Masz na to jakaś radę?
robertoz Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Widocznie w Twojej wersji ista po wykonaniu pelnej identyfikacji musisz wejsc poprzez "funkcje serwisowe". sprzedam iCom Next Ori
Siniorre Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Opublikowano 20 Sierpnia 2017 W funkcjach serwisowych też nie można znaleźć korekcji wtrysku czy to w języku polskim czy angielskim
robertoz Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Ależ oczywiscie ze są, pod warunkiem ze podłączasz diesla :D :D :D sprzedam iCom Next Ori
Siniorre Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Opublikowano 21 Sierpnia 2017 hehe to w benzynce niema??? w INPIE są a w ista nie ma?! jesteś tego pewien?
robertoz Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Opublikowano 21 Sierpnia 2017 (edytowane) hehe to w benzynce niema??? w INPIE są a w ista nie ma?! jesteś tego pewien?w inpie jest cos takiego jak równomiernosc pracy silnika (engine roughness)na upartego mozna to nazwac korekcjami Edytowane 21 Sierpnia 2017 przez robertoz sprzedam iCom Next Ori
Siniorre Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Opublikowano 21 Sierpnia 2017 W ISTA też jest, ale jak to się ma do korekcji wtryskiwaczy?
robertoz Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Opublikowano 21 Sierpnia 2017 są tylko w dieslu sprzedam iCom Next Ori
Siniorre Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Jak te wartości z nierownomiernosci pracy zinterpretować? Tylko je porównać czy dany cylinder nie odbiega od innych?
Zasłużeni forumowicze Din76 Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Zasłużeni forumowicze Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Oczywiście , korekcje wtryskiwaczy sa po to aby zrównoważyć prace cylindrów , tak aby praca była równa ,wtryskiwacze są korygowane (dawki i katy wtrysku ) na plusie jak i na minusie , równomierność pracy jest wynikiem własnie tych korekcji w starszych dieslach było słychać jak wtryskiwacz był uszkodzony, na wolnych obrotach i tłukło się w silniku ,stuk dość głosny, to własnie nie równomierniość pracy,oczywiście te ograniczenia sa tylko do pewnego stopnia w dieslach od -4.9 do 5.9 tyle reguluje wtryskiwacze sterownik , nie znam w DME ale pewnie pisze w ISTAto z isty dla DDE odnośnie korekcji wtrysku i równomierności pracy silnika (tłumaczone przez google tłumacz )Gładki system kontroli bieżącej równoważy różnice prędkości obrotowych silnika poszczególnych cylindrów spowodowane różnym stopniem wtrysku paliwa i stopniem sprawności cylindra. Osiąga się to poprzez szybkie zmiany szybkości wtrysku paliwa w każdym cylindrze po każdym wtrysku. Jednostka sterująca DDE wykorzystuje zmiany prędkości obrotowej silnika w celu obliczenia wymaganych ilości korekcji w celu skompensowania zmian prędkości obrotowych silnika.• • Maksymalna ilość korekcji dla pojedynczej procedury wtrysku przez DDE zależy od szybkości wtrysku paliwa i wynosi od ± 3 do ± 6 mg / udar.• • Sterowanie jest aktywne przy określonej prędkości obrotowej silnika i zakresie obciążenia:• • - Zakres prędkości obrotowych silnika: prędkość obrotowa biegu jałowego do około 3500 obr / min• • - Zakres obciążeń: od dolnego do średniego zakresu obciążeń.• • • Monitorowanie• Jeśli ilości korekcji nie zostaną osiągnięte lub zostaną przekroczone, można zapisać następujące usterki:• • - Regulator gładkości operacyjnej, zbyt wysoka / zbyt niska wartość korekcji: nie osiągnięto lub przekroczono dopuszczalnej wartości dla co najmniej jednego cylindra.• • - Cylinder regulacji sprawności operacyjnej X, zbyt wysoka / zbyt niska wartość korekcji: wartość graniczna na cylindrze X została przekroczona lub spadła poniżej, podczas gdy korekcja wynosiła inne cylindry.• • • Wartość dopuszczalna zależy od szybkości wtrysku paliwa i wynosi od ± 4,9 do ± 5,9 mg / udar.• ///• Gładki system kontroli bieżącej równoważy różnice prędkości poszczególnych cylindrów spowodowane różnym stopniem wtrysku paliwa i stopniem sprawności cylindra. Osiąga się to dzięki szybkiemu stosowaniu kontrolowanego skorygowanego szybkości wtrysku paliwa w każdym cylindrze dla każdego wtrysku.• • Maksymalna kompensacja zależy od objętości wtrysku i wynosi od ± 3 do ± 10 mg / udar.• • Sterowanie jest aktywne w ramach określonej prędkości obrotowej silnika i stopnia wtrysku paliwa:• • - Zakres prędkości obrotowych silnika: docelowa prędkość obrotowa biegu jałowego do 3300 obr / min• • - Zakres objętości wtrysku: 2,5 - -45 mg / udar• • • Monitorowanie• Jeśli wartość odchylenia określonego cylindra przekracza określony limit, istnieją dwie usterki, które można zapisać:• • - 4B10, płynna kontrola biegu, kompensacja zbyt duża• • - 4B11, płynna kontrola biegu, kompensacja za mała• • • Wartość graniczna zależy od objętości wtrysku i wynosi od ± 4,9 do ± 5,9 mm / udar.• • • https://www.youtube.com/channel/UCCVieDN65tz1_z_noOqsbrg
Zasłużeni forumowicze piotrek1 Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Zasłużeni forumowicze Opublikowano 24 Sierpnia 2017 bmw f30 ukradzione lamy przednie, jaki jest najprostszy sposób na dopisanie NOWYCH lamp z serwisu, ista d w funkcjach serwisowych
Siniorre Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Din76 wielkie dzięki za konkretną i wyczerpującą odpowiedź Mam jeszcze pytanie czy jest możliwość odpalenia ISTA na sucho bez podpinania fejsu do OBD i odczytywać instrukcje czy opisy i jak usunąć historię błędów w ISTA? I jeszcze jedno pytanie czy kodowaleś kiedyś przez Carly ?
Zasłużeni forumowicze speed1211 Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Zasłużeni forumowicze Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Kodowanie przez carlly jest bardzo wygodne i działa lepiej jak przez ncs expert, polecam. Tylko cic nie łączy się przez kabel wiedz jest to tania sprawa tymbardziej że apke można mieć za darmo. Co do ista to spokojnie możesz wędrować po niej bez podłączenia w celu zapoznania się z funkcjami lub szukania dokumentów ale wykonywania funkcji nie możesz zrobić na sucho jak np. Adaptacje itp. W tym dziale jest instrukcja jak korzystać z programu i chyba nawet din ja robił Spot Monachium Facebuk: BMW München PL- Kto ty jesteś?- Cyprian mały.- Jaki znak twój?- BMW!!!
Siniorre Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Opublikowano 25 Sierpnia 2017 (edytowane) Super, dzięki wielkieCarly już mam nawet z ori interface pierwsze polaczenie było przez kabel ale jeszcze niczego nie kodowalem . A wiesz jak to jest z tą historią błędów? Bo kasując błędy w Ista historia błędów zostaje, a odczytac ja można INPĄ Edytowane 25 Sierpnia 2017 przez Siniorre
Zasłużeni forumowicze speed1211 Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Zasłużeni forumowicze Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Końcówki nie rozumiem. Co chcesz robić ista i inpa? Spot Monachium Facebuk: BMW München PL- Kto ty jesteś?- Cyprian mały.- Jaki znak twój?- BMW!!!
Siniorre Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Sorry faktycznie niezrozumiale napisałem, chodzi o to że po skasowaniu pamięć błędów Istą, błędy nadal występują w historii błędów w INPA. Chyba że to nie ma żadnego znaczenia i historii nie trzeba kasować ?
Zasłużeni forumowicze temsky740 Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Zasłużeni forumowicze Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Sorry faktycznie niezrozumiale napisałem, chodzi o to że po skasowaniu pamięć błędów Istą, błędy nadal występują w historii błędów w INPA. Chyba że to nie ma żadnego znaczenia i historii nie trzeba kasować ?Jest escze shadow memory. Mozesz skasowac w inpa.
Siniorre Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Tak wiem, ale dlaczego ISTA tego nie usuwa tzn ze trzeba używać ISTA i INPA żeby skasować błędy? Troche to nie ma sensu
Zasłużeni forumowicze temsky740 Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Zasłużeni forumowicze Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Tak wiem, ale dlaczego ISTA tego nie usuwa tzn ze trzeba używać ISTA i INPA żeby skasować błędy? Troche to nie ma sensuBo inpa więcej inżynierny soft.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się
Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu
Zaloguj się