Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam takie pytanie przerabial ktos tylna kanape nierozkladana w e46 na rozkladana tzn po prostu wymienial na inna ,oczywiscie zdaje sobie sprawe ze trzeba wyciac tą tylna blachę ale czy seryjnie sa tam przygotowane otwory na mechanizmy otwierania ,jeśli sie ktos w to bawil to prosze o informacje pozdrawiam
Opublikowano

Powodzenia po wycięciu tylnej grodzi która jest w tym modelu elementem nośnym karoserii :duh:

...bardzo bym chciał zobaczyć jak auto ci się rozjedzie przy większym przeciążeniu - np przy wejściu w ostry zakręt z większą prędkością :)

to by musiało być tragiczne w skutkach ale zarazem zabawne

bo z ludzkiej głupoty najfajniej jest się śmiać :mrgreen:

gg5553463
Opublikowano

Błąd w założeniach, gródź jest, tylko dziurawa ;). I w zasadzie to nie jest gródz, tylko element w całości z jednego arkusza półka tylna z grodzią. W wersji z "systemem załadunku" środka grodzi po prostu nie ma, a zewnętrzne jej krawędzie są inaczej trochę ukształtowane niż w grodzi pełnej.

 

Generalnie nie da się wyciąć dziury i wstawić kanapy uchylanej bez poważnej ingerencji blacharskiej, to raz, dwa - oprócz grodzi potrzebne są też wsporniki kanapy - te bolce po bokach, a tych wsporników w wersji bez dziury też nie ma.

None of you seem to understand...

I'm not locked in here with you.

You're locked in here with me!


//Potrzebujesz podpiąć się pod kompa? Daj znać. Pomogę za free.

Opublikowano
Błąd w założeniach, gródź jest, tylko dziurawa ;). I w zasadzie to nie jest gródz, tylko element w całości z jednego arkusza półka tylna z grodzią. W wersji z "systemem załadunku" środka grodzi po prostu nie ma, a zewnętrzne jej krawędzie są inaczej trochę ukształtowane niż w grodzi pełnej.

 

Generalnie nie da się wyciąć dziury i wstawić kanapy uchylanej bez poważnej ingerencji blacharskiej, to raz, dwa - oprócz grodzi potrzebne są też wsporniki kanapy - te bolce po bokach, a tych wsporników w wersji bez dziury też nie ma.

 

wyczerpująca i oczywista odpowiedź :cool2:

dalsze gdybanie i cudowanie wydaje mi się za bezsensowny

gg5553463
Opublikowano
no i wszytko jasne to tylko pytanie pewnie kazdy ma troche racji z drugiej strony wg mnie fabrycznie jest to dostosowane jesli bylo by to na stale bylby to element w jednym kawalku ,w zapytalem poniewaz srodek jest elementem ktory jest punktowo zgrzany czyli mowiac prosciej kawalkami sa spawy a tloczenie blachy wskazuje ze teoretycznie moze to byc w roznych wersjach
Opublikowano
no i wszytko jasne to tylko pytanie pewnie kazdy ma troche racji z drugiej strony wg mnie fabrycznie jest to dostosowane jesli bylo by to na stale bylby to element w jednym kawalku ,w zapytalem poniewaz srodek jest elementem ktory jest punktowo zgrzany czyli mowiac prosciej kawalkami sa spawy a tloczenie blachy wskazuje ze teoretycznie moze to byc w roznych wersjach

 

całą karoserie masz punktowo zgrzewaną i nie tyczy się to tylko BMW

taka technologia obowiązuje

że nie są spawy pełne od początku do końca elementu tylko punktowo co jakiś czas

gg5553463
Opublikowano
nierozumiemy sie to sa tylko wypelnienia juz ktos wyzej o tym pisal prosciej tlumaczac masz dwa kawalki blachy przystawiaszje krawedziami do siebie i lina przerywana loczysz

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.