Skocz do zawartości

e32 m30b35 automat / dziwny objaw przerywanie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Moze ktos sie juz spotkal z taka przypadloscia i bedzie w stanie pomoc . otoz :

Moja 7 w czasie jazdy z minimalnnie wcis ietym pedalem gazu / lub na tempomacie , przerywa tak jakby odcinalo jej zaplon , jakby sil nik na moment nie dawal napedu , trwa to doslownie ulamek sekundy ale jednak czuc szarpniecie , jest to tylko gdy minimalnie jednostajnie sie trzyma pedal gazu , np . w trasie chce soie ustawic 110 km/h i tak iechac wtedy doslownie pedal gazu trzyma sie okolo paru mm wcisniety i przerywa , natomiast gdy wcisne doslownie 4 mm dalej to powolutku przyspiesza i ju nie przerywa , najbardziej dokuczliwe i czeste jest w zakresie od 90 do 140 jesli ktoras z predkosci chce sie utrzymac wtedy przerywa , powyzej juz bardzo rzadko , 180 / 190 km/h jedzie rowniotko . moze komus cos podobnego zabieralo mysli .

Dodam iz automat dziala bardzo rowno nie przeciaga / nie slizga / karku nie urywa . wymieniony w nim olej z filtrem

Wymieniony olej w silniku , ustawione zawory , przewody swiec dobre .

Czy moze byc to wina swiec ? Tylko to zostalo do zrobienia

Pozdrawia.

Opublikowano
Mogą to być objawy kończącego się konwertera, ale mozesz spróbować się podpiąć pod nią komputerem i wtedy zobaczysz czy nie ma żadnych błędów
Opublikowano

masz ASC ???

jak masz to je wyłącz i zobacz wtedy czy jest tak samo.

Jak przy wyłączonym ASC będzie ok

to moim zdaniem wina leży w wysokości opon-musisz założyc opony o jednej wysokości

u mnie tak było

Opublikowano

Mam bardzo podobny objaw w E39 540 w automacie. U mnie oprócz delikatnej utraty mocy słychać jeszcze takie głębokie, niskie buczenie z okolic wydechu, trochę podobne do muczenia krowy. Gdy minimalnie dodam lub ujmę gazu, to zrówno przerywanie jak i buczenie znikają. Sprawdziłem już wszystko co możliwe, w tym i świece, wszystko bez efektu.

Moje podejrzenie kieruję pomału w stronę konwertera/sprzęgła hydrokinetycznego/, gdyż to zjawisko pomalutku powiększa się, to znaczy powiększa się zakres obrotów, w których wystepuje. Początkowo było to w okolicach 2000, a dokładnie 1800-2200, a teraz jest już od 1500 do 2500, co przekłada sie na prędkości 80-140 na ostatnim biegu. Dodam, że moja skrzynia też przełącza idealnie i ma prawidłowy poziom oleju. Zjawisko trwa u mnie przez około 20 tysięcy kilometrów, może nawet trochę więcej...

Pozdrawiam

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam

Zarównomz przodu jak i z tyłu mam taki sam rozmiar kół, w e39 przechodziłem to i asc mi odłączało , a tu w 7 z wyłączonym jest to samo

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.