Skocz do zawartości

brak koncepcji >>e46<< 325i m54, bledy 190, 191,215


BMW6969

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie, nie mam już siły i brak mi koncepcji na rozwiązanie tego problemu.

 

 

Auto e46 m54b25 - autem przyjechałem z DE na kołach , pod kompem wyszedł błąd czujnika wałka rozrzady SSĄCY , wymieniłem na FEBI, po miesiącu zaczeły oborty falować miedzy 500-1200obr ...ale tylko na lpg ...myslalem ze to zle ustawienie gazu powoduje falowanie , przelaczalem na benzyne i bylo ok , po czasie ok . pazdziernika zaczely sie problemy na benzynie..odlaczylem przeplywke by wyeliminowac jej bład ...chodzil lepiej ale tez do czasu ...;/ falowanie było lecz nie takie "agresywne", kupiłem ori czujnik ssacy, bo czasy wtryskow były rożne i cały czas błedy sond, wymieniłem na czujnik ORI , silnik nabrał mocy, spalanie lepsze, ale po 3ech dniach jazdy znow spotkałem sie z falowaniem jak czesniej ...podpinam kompa, otrzymuje takie błedy :

 

 

 

190 EVAP -Reed Przełącznik Otwarty lub napięcie za kat Bank 1 (MS43)

 

191 EVAP -Reed Przełącznik Zamknięty lub napięcie za kat Bank 2 (MS43)

 

215 Lambda Czujnik bank 1 lub ASC / MSR / EML Interfejs nie jest wiarygodny

 

 

 

wchodze w śmietnik i znow to samo ....po wyczyszczeniu "smietnika" wracaja te same bledy ...

 

bledy ze smietnika po rozszyforwaniu :

 

90 temperatura spalin przed kat Conv - Bank 1

91 temperatura spalin przed kat Conv - Bank 2

92 temperatura spalin za kat Conv -Bank 1

93 temperatura spalin za kat Conv -Bank 2

 

 

133 CAN sygnał ASC -opóźnienie

 

 

52 Zawór elektromagnetyczny -Klapa spalin

 

 

 

 

 

Ehh...nikt juz nie wiem w mojej okolicy za co sie wziasc ...

 

 

 

odma z przewodami wymieniona,swiece,...(przepustnica , korkowiec , wyczyszczone ....)

 

 

 

 

Przepływka ?

 

Sonda ?

 

 

pompa paliwa ?

 

 

1545852_699961013370281_535222861_n.jpg

 

10204_699961000036949_964880213_n.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mowilem... pompa paliwa.. ewentualnie sondy. Ale masz troche inne bledy. nowa pompa z wymiana to koszt okolo 300 zł mozesz to zrobic sam. Walczylem z tym 1,5 roku falowanie i kontrolka silnika. kontrolki juz nie mam falowanie dylikatne czasem od wielkiego dzwonu zgasnie ale z tym mozna zyc ( sprzeglo podejrzewam). nie tylko mi wymiana pompy pomogla... a i jeszcze moze byc filrt paliwa
BUNIA :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrobilem adaptacje , przejechale sie 30 km podpinam kompa blad sondy 190 ... kolejna przejazdzka 30 km i blad 191 ...ehh

 

dzis w nocy mroz zlapal..i ogolnie masakra, falowanie nie do zatrzymania.. czyzbys mia racje i pompa..napier***?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie chce krakać. Ja u ciebie od początku obstawiałem pompę .. plus sprawdź filtr paliwa. Może mieć już swoje lata jeśli go jeszcze nie ruszałeś. Filtr do naszych aut trochę droższy jest bo z reduktorem ciśnienia
BUNIA :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.