Skocz do zawartości

brak koncepcji >>e46<< 325i m54, bledy 190, 191,215


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie, nie mam już siły i brak mi koncepcji na rozwiązanie tego problemu.

 

 

Auto e46 m54b25 - autem przyjechałem z DE na kołach , pod kompem wyszedł błąd czujnika wałka rozrzady SSĄCY , wymieniłem na FEBI, po miesiącu zaczeły oborty falować miedzy 500-1200obr ...ale tylko na lpg ...myslalem ze to zle ustawienie gazu powoduje falowanie , przelaczalem na benzyne i bylo ok , po czasie ok . pazdziernika zaczely sie problemy na benzynie..odlaczylem przeplywke by wyeliminowac jej bład ...chodzil lepiej ale tez do czasu ...;/ falowanie było lecz nie takie "agresywne", kupiłem ori czujnik ssacy, bo czasy wtryskow były rożne i cały czas błedy sond, wymieniłem na czujnik ORI , silnik nabrał mocy, spalanie lepsze, ale po 3ech dniach jazdy znow spotkałem sie z falowaniem jak czesniej ...podpinam kompa, otrzymuje takie błedy :

 

 

 

190 EVAP -Reed Przełącznik Otwarty lub napięcie za kat Bank 1 (MS43)

 

191 EVAP -Reed Przełącznik Zamknięty lub napięcie za kat Bank 2 (MS43)

 

215 Lambda Czujnik bank 1 lub ASC / MSR / EML Interfejs nie jest wiarygodny

 

 

 

wchodze w śmietnik i znow to samo ....po wyczyszczeniu "smietnika" wracaja te same bledy ...

 

bledy ze smietnika po rozszyforwaniu :

 

90 temperatura spalin przed kat Conv - Bank 1

91 temperatura spalin przed kat Conv - Bank 2

92 temperatura spalin za kat Conv -Bank 1

93 temperatura spalin za kat Conv -Bank 2

 

 

133 CAN sygnał ASC -opóźnienie

 

 

52 Zawór elektromagnetyczny -Klapa spalin

 

 

 

 

 

Ehh...nikt juz nie wiem w mojej okolicy za co sie wziasc ...

 

 

 

odma z przewodami wymieniona,swiece,...(przepustnica , korkowiec , wyczyszczone ....)

 

 

 

 

Przepływka ?

 

Sonda ?

 

 

pompa paliwa ?

 

 

1545852_699961013370281_535222861_n.jpg

 

10204_699961000036949_964880213_n.jpg

Opublikowano
mowilem... pompa paliwa.. ewentualnie sondy. Ale masz troche inne bledy. nowa pompa z wymiana to koszt okolo 300 zł mozesz to zrobic sam. Walczylem z tym 1,5 roku falowanie i kontrolka silnika. kontrolki juz nie mam falowanie dylikatne czasem od wielkiego dzwonu zgasnie ale z tym mozna zyc ( sprzeglo podejrzewam). nie tylko mi wymiana pompy pomogla... a i jeszcze moze byc filrt paliwa
BUNIA :)
Opublikowano

zrobilem adaptacje , przejechale sie 30 km podpinam kompa blad sondy 190 ... kolejna przejazdzka 30 km i blad 191 ...ehh

 

dzis w nocy mroz zlapal..i ogolnie masakra, falowanie nie do zatrzymania.. czyzbys mia racje i pompa..napier***?

Opublikowano
nie chce krakać. Ja u ciebie od początku obstawiałem pompę .. plus sprawdź filtr paliwa. Może mieć już swoje lata jeśli go jeszcze nie ruszałeś. Filtr do naszych aut trochę droższy jest bo z reduktorem ciśnienia
BUNIA :)
Opublikowano
to raczej nie mompa paliwa zamiesc wartości krótko długoterminowe sond
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
wymiana sond ...byla wczoraj...wszystke zaczely normlanie chodzi ...jeden plus przynajmniej .. ale falowanie znow jest ...;/ ale bledow juz brak ...;/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.