Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Czy jest możliwość naciągnięcia go ? Szukałem na forum ale nic nie znalazłem na temat e39 i naciągania. Jest możliwość naciągnięcia go w domowy sposób ?
Opublikowano
Wchodzisz do auta,demontujesz mieszek razem z rączką lewarka i tam są śruby do regulacji ręcznego,plastik z lewej strony wystarczy wyciągnąć z zaczepu górnego i super dostęp jest jeżeli dysponujesz grzechotką i przedłużkami,pamietaj ze linki reguluje sie każdą z osobna wiec rób to równo
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Nie słuchaj tego,że ręczny reguluje się na linkach.Demontujesz tylne koło potem tarczę pod nią są szczęki i samoregulator.Musisz go wyczyścić rozruszać i przesmarować(ja użylem smaru miedzianego).Samoregulator skręcasz tak,żeby był na maxa wkręcony.Na linkach przy rączce ustawiasz nakrętki na wysokosci zerowej tj.kiedy rączka zaczyna naciągać linki.Potem trzy ząbki w górę i na samoregulatorach kręcisz (wykręcasz)zębatkę tak byś reką nie mógł obrocić tarczo-bębna..Wcześniej go oczywiście zakładasz a regulujesz śrubokrętem przez otwór na śrubę do koła.Nasmarowane nie stawiają oporu.Zakładam,że okładziny masz nowe.Rok czasu mam sprawny ręczny po takim zabiegu.Pod mieszkiem to kasujesz rozciąganie linek.Może trochę zagmatwany opis (promile) ale na bank ogarniesz.pozdr.K
Zakup BMW zarejstrowanego w RP to brak wyobrazni,lenistwo lub bezgraniczna naiwność.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.