Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam,podpiąłem auto pod kompa i wyszły błędy o numerach 2A32 i 2A47 valvetronic,eccentric shaft sensor.Auto cyka-klekocze na zimnym silniku,w miarę wzrostu temperatury wycisza się ten objaw,ale nie do końca.Silnik N52 218 KM.
Opublikowano
zespoly regolacyjne, zawory zespolow regolacyjnych, pierscionki na walku (ucieka cisnienie oleju) w konsekwencji moze byc przestwiony rozrzad. Jaki masz olej wlany ? moze warto zrobic plukanke oleju zeby sie pozbyc gruzu....
Opublikowano
Olej mam wlany 5W40,przebieg na oleju to 3000km,dzisiaj odpaliłem i na ssaniu nie cyka,zaczyna jak zejdzie ze ssania,przy około 2000 obrotów też znika,potem znowu cyka jak obroty schodzą w dół.Przebieg mam 160000km,pierwszy właściciel,więc silnik nie jest zajeżdżony.Z góry dzięki za dalsze podpowiedzi.
  • 3 lata później...
Opublikowano
Witam. Odgrzeję trochę temat. Jakie było rozwiązanie problemu z błędami 2A32 i 2A47? Mam to samo i nie wiem czy wymienić czujnik wałka mimośrodowego (bo błędy a to wskazują)?
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

zaczal bym od adaptacji walka valvetronika.

Jesli nie pomoze to zmiana sensora.

Opublikowano
Po wymianie czujnika wałka mimośrodowego błędy 2A32 i 2A47 zniknęły, w parametrach rzeczywistych wartości jego zmieniają się, ale silnik nadal nierówno pracuje i wyskakuje teraz błąd 2A82 - Vanos, aktywacja, nieciągły. Czytałem, że trzeba przeczyścić elektrozawory vanosa? Czy to dalej ten czujnik miesza? Czy jeszcze coś innego?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak jak piszesz wyczyść elektrozawory i zamień je miejscami, znowu sprawdź błędy.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Wyczyściłem elektrozawory i zamieniłem je miejscami, ale nadal silnik na wolnych obrotach kuleje. Zastanawia mnie jedna rzecz, a mianowicie w parametrach rzeczywistych jak pokazane są poszczególne cylindry to zakres pacy ma być np. 100-300, gdzie na pierwszym cylindrze jest -1100, a na pozostałych około 200. Tak było od początku i po wymianie czujnika wałka mimośrodowego lub zamianie elektrozaworów nie zmieniło się. Czy to świadczy, że coś z tym cylindrem jest nie OK? Czy np. uszkodzony-przestawiony vanos lub coś innego może powodować takie odczyty? Błąd jaki był, ale nie zapisałem go sobie, chyba coś w stylu vanos po stronie wydechu.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pokaż zrzut jak to wygląda.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.