Skocz do zawartości

tytus76

Zarejestrowani
  • Postów

    66
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 2.5i 218KM

Osiągnięcia tytus76

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Dzięki za podpowiedż,spróbuje ją rozciąć i polutować diody,może się uda,a jak nie to pójdzie nowa.
  2. Witam,mam problem z pozycją w tylnej lampie poliftowej,nie mogę się do niej dobrac,reszta żarówek jak stop czy kierunek to prosta sprawa,ale jak się dobrac do pozycji?
  3. Witam,mam pytanie,czy po wymianie czujnika wałka rozrządu na wydechu,trzeba podpiąć auto pod komputer celem adaptacji nowego czujnika.
  4. Olej mam wlany 5W40,przebieg na oleju to 3000km,dzisiaj odpaliłem i na ssaniu nie cyka,zaczyna jak zejdzie ze ssania,przy około 2000 obrotów też znika,potem znowu cyka jak obroty schodzą w dół.Przebieg mam 160000km,pierwszy właściciel,więc silnik nie jest zajeżdżony.Z góry dzięki za dalsze podpowiedzi.
  5. Witam,podpiąłem auto pod kompa i wyszły błędy o numerach 2A32 i 2A47 valvetronic,eccentric shaft sensor.Auto cyka-klekocze na zimnym silniku,w miarę wzrostu temperatury wycisza się ten objaw,ale nie do końca.Silnik N52 218 KM.
  6. Kolego,ja też mam problem z takim cykaniem,wyszło że to elektrozawór na 3 cylindrze,wydałem 600 zł i dalej to samo.Kiedyś w E39 miałem walnięty czujnik położenia wału,ale wtedy auto odpalało raz na 20 prób,ja bym nie stawiał na czujnik.
  7. Parametry aku masz dobre,druga wartośc to siła prądu uderzeniowego,im większa tym lepsza-szczególnie w dieselu,możesz jeszcze sprawdzic spadek napięcia pod obciążeniem,czyli podczas rozruchu miernikiem,będziesz wiedział w jakiej kondycji jest aku.
  8. Witam ponownie,ogarnąłem temat wymiany pompki paliwowej,dziwię się małym zainteresowaniem tego tematu,bo to słaby punkt E60 w benzynie i często siadają te pompki.Dla zainteresowanych na przyszłość-pierścienie zabezpieczające są odkręcane,idą dostć ciężko,są na specjalny klucz,ja użyłem 2 śrubokręty i młotek,pozdrawiam.
  9. Witam kolegów,mam już nową pompkę,nikt nie podpowie jak zabrac się do jej wymiany,z góry jest pierścień,nie wiem jak go ruszyć.
  10. Witam,mam problem z pompką paliwa,często nie mogę odpalić auta,zaskakuje i gaśnie,pompka jest bardzo droga,może da się zregenerować i czy trudno jest ją wymienić.
  11. Dzięki kolego za konkrety,ale nie wiem jaka jest pokrywa zaworów,bo widziałem silnik już po ściągnięciu głowicy,a N53 mówią że to od trójki,taki sam,ale inne mocowanie.
  12. o.k,bedę sprawdzał,dzięki.
  13. Witam,poszukuje silnika do mojej E60,2.5i,2006r,160 kW,218KM,na bloku jest nabite-N52 B25,a inne żródła mówią N52N lub N53,może ktoś konkretnie sprostuje,podpowie jakieś wiarygodne żródło kupna takiego silnika za rozsądne pieniądze,szukam już miesiąc i nic,z góry dzięki.
  14. w Poznaniu i Częstochowie robią przekładki profesjonalnie,wystawiają dokument na to,robią przegląd,dowiadywałem się o e39 to koszt był 6000 zł.
  15. dzięki za linki,ale tak jak mówisz ceny kosmiczne,potrzebuje czegoś z kraju,ale z wiarygodnego żródła,a przy zakupie w Niemczech,tak jak pisałem,powiedzieli o uszkodzeniu 3 cylindra,ale nawet teraz w serwisie robią wielkie oczy,że to dziura w cylindrze,wielki pech.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.